pondělí 19. února 2018

DIY TUTORIÁL... TRANSFEROVÝ GEL DECO FOIL

Dnes jsem si pro vás připravila přání vytvořené pomocí transferového gelu od Deco Foil. Pokud milujete blyštivé folie od Deco Foil, je tahle inspirace přesně pro vás. Gel je dle mého názoru jedna z nejlepších vychytávek ve světě scrapbookingu. Osobně ho řadím hned vedle MISTI a maskovacího papíru :-) Práce s ním je snadná a výsledek oslnivý. Natočila jsem pro vás video, tak mrkněte!


POUŽITÝ MATERIÁL:

A tady je video, kde najdete 3 různé techniky :-)



Přeji krásný den!


12 komentářů:

  1. Terezko, všechna přáníčka jsou super, ale úplně nejvíc TOP je to první hvězdičkové (já ty hvězdy prostě miluju). A s tou barevnou fólií je to fakt pecka. Těším se, až to taky vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, to je dokonalé, nejvíce se mi líbí poslední přáníčko. Řekla jsem si, že už nic kupovat nebudu, ale toto asi nutně potřebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji 😊 Take si to vzdy rikam a pak prijde nejaka vychytavka ...

      Vymazat
  3. Jojo, je to i moje nejoblibenejsi 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, užasná přání, všechna! Teda poslední je úplná pecka! Jsem lapena - vidím, že vše nutně potřebuji.😊 Naštěstí mám zítra svátek, tak to přišlo akorát.😊😊 Díky za skvělé video a inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni tak parada - svatek je idealni prilezitost nasyslit 😀

      Vymazat
  5. Super nápady a všechny tři přání se mi líbí a jen takový malý dotaz, kde se dá koupit oboustranná lepící páska v takovém objemu ? Díky za info a těším se na další report. Šá

    OdpovědětVymazat
  6. Moc diky!Pasku u manzela ve firme 😂 europack.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko krasne priania úplne to nabáda vyskúšať vyzera to fakt luxusne a krasne uz len tu laminovacku si zaobstarať 😁

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko absolutně dokonalé !!! Ten gel je tedy hotový zázrak !! A přáníčka jedno krásnější než druhé ! Fakt paráda ! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mohu se zeptat, jak to děláte, že se Vám krásně obtiskne razítko? Ať se snažím, jak chci, tak získám spíš "negativní" otisk - to, co by mělo být obtištěné to není, ale je to jakoby vedle lajny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je důležité zkoušet a natrénovat jako moc (nebo jak málo) na razítko zatlačit, aby se dobře otisklo. Když zatlačíte moc, ten gel se přesune spíš k okrajům motivu a pak může vznikat ten negativní otisk. Navíc ne všechny fólie fungují stejně. Doporučuji používat originální Thermoweb nebo Minc.

      Vymazat