středa 21. února 2018

INŠPIRÁCIA...LOVE IS IN THE AIR

Dnes by som vám rada predstavila jedno svadobné prianie, ktoré som síce urobila už dávnejšie, ale ako sa pomaly približuje nová svadobná sezóna, je opäť aktuálne:


Základom je papier z kolekcie My Wedding od Craft & You, v dvoch vrstvách, využila som obidve strany papiera. Vrchná vrstva je ozdobená okrajovou raznicou. Jednotlivé vrstvy som na seba nalepila obojstrannou penovou páskou. Hlavnou ozdobou je krásny dvojvrstvový kartónový výrez balóna od Wycinanka:


Pod balón som si odstrihla pár menších kúskov kartónových vetvičiek, z ktorých som využila aj jedno srdiečko. Na ne som nalepila väčšie a menšie papierové ruže:



Pod ružami je nalepená ďalšia kartónová vetvička s nápisom Mr. & Mrs.  K ružiam som ešte dolepila jednu samolepiacu ružičku:


Po okrajoch priania, na vetvičky a okolo ruží som ešte nalepila biele samolepiace perličky. Prianie je bohato zdobené, ale malo úspech, čo ma veľmi tešilo :)


Prajem krásny deň!

1 komentář:

  1. Danielko, krásné přání, obdivuji poskládání růžiček, jak mám víc jak tři už si nevím rady.

    OdpovědětVymazat