neděle 7. dubna 2019

5. NAROZENINY NAŠÍ PRODEJNY - 15. 6. 2019, ZNOJMO

Uteklo to jako voda... Je to už pět let, co jsem vás zvala na slavnostní otevření našeho obchůdku, a dnes vás zvu na oslavu 5. narozenin!!!


Tohle je rozhodně moje nejmilejší fotka nejen z otvíračky, ale snad i z celé Pretty historie :-)


Tady je pár článků, jak šel čas...

Jak jsme si užily "open day" si můžete přečíst u Irisky na blogu. Jak si užijeme tuto oslavu, je jen na nás... Určitě to ale bude stát za to!

Celá akce vypukne v sobotu 15. června v 10.00 hodin a bude trvat do 15.00 hodin. Pozdravit se můžete nejen se mnou, ale především s téměř kompletním design teamem!!! Juchůůů! Na něco vás do toho Znojma nalákat musím :-)



NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • welcome drink a malé občerstvení
  • malý dárek pro každého
  • přáníčkový workshop s Terezkou 
  • tombola
  • 10% sleva na celý nákup
  • novinkové a megavýprodejové zboží... pomůžete nám vyčistit sklad??? :))
  • fotokoutek
  • no a my... my se už teď těšíme na vás!!!

12 komentářů:

  1. To je skvele!! Moc gratuluji k petiletce a preji spoustu energie a radosti v te dalsi!! Dokazala jsi to, Didi, a ten obchudek ti zavidime vsechny 😂 v dobrem! Tesim se, az se k tobe zase vypravim (priste bez ukricenych deti v aute). ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji a budu se brzy těšit na návštěvu. Klidně i s dětma - bych jim vyklidila ten dětský koutek, který tu máme a zabírám si ho pro sebe :D

      Vymazat
  2. Z celého srdce gratuluju!! A moc se těším na 15.tého! Články jsou krásný "flashback"...úplně jsem zatlačila slzu. Jaká jsem byla před 5ti lety juniorka:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, taky jsem si s pobavením početla a nad fotkama zavzdychala :-) Moc děkuji a už teď se těším!

      Vymazat
  3. Milá Didi, moc gratuluji!Přeji hodně sil, nadšení a zákazníků, kteří budou stejně šťastní jako já, když jsem si "kdysi" nesla big shot a spoustu dalších věciček z Tvého krásného čistého obchůdku ...15.6. si píšu a přijedu, drž mi místo, bojim se, že se nevejdem : ))díky

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji a těším se na nějaké fotečky z oslavy. Doufám, že se mi tam někdy podaří vypravit, zatím jsme vždy jeli kolem jen ve 4 ráno cestou z dovolené. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já už mám zapsáno v diáři a rozhodně si takovou slávu nemůžu nechat ujít 😊😘 A i teda prvně doufám, že se zvládnu zastavit i dřív 😂

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Hlídání zajištěno,takže i já se budu moct vydat na cestu za papírovým rájem.Už se nemůžu dočkat.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to možné??? Pět let? To letí!!! Moc gratuluji Didi. Ráda jsem si znovu přečetla starší články.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc gratuluju! Občas si vzpomenu na tvoje fotky balíků s materiálem, které se tísnily v předsíni, v ložnici, na chodbě...ještě v bytě a někde mezi tím malá Ema :) Ať papírový sen nikdy neskončí!

    OdpovědětVymazat
  10. Také moc gratuluji Ty moje holko, máš to tam moc krásné a a strašně ráda bych k Tobě chodila častěji, kdyby to nebylo na druhém konci republiky ... a pravděpodobně tam nechávala výplatu ... tak ať se daří pořád dále a ať jsi spokojená a šťastná ...

    OdpovědětVymazat