středa 5. června 2019

INSPIRACE... KRABIČKA NA SVATEBNÍ BLAHOPŘÁNÍ

A jsem tu opět se svým užitým scrapem, který může být i užitečný...  Dneska to bude o jedné svatební truhle, která vznikla z úplně obyčejné krabičky na sušenky.


V práci za mnou přišla kolegyně, že by na svou svatbu chtěla nějakou truhličku, kam budou hosté vhazovat svatební blahopřání. Termín byl nejlépe hned. Tak. Kde takový krabičkový základ vzít. Pracuji kromě jiného také jako prodavačka ve školní kantýně (jsem multifunkční žena :-) ) a tak se stačilo jen rozhlédnout kolem sebe. Zrovna jsem přejímala zboží a mezi ním byli sušenky BeBe. V takové  mooooc hezké krabičce. Tak jsem súši opatrně vybalila a krabičku jsem ozdobila.



Krabička má moc pěkně tvarované víčko, ale řeknu vám, že potahovat krabičku zvenčí i zvnitřku bylo za trest. Mockrát jsem si za ten nápad v duchu vynadala. Ale nakonec to dopadlo dobře. Nevěsta měla radost, krabička posloužila čemu měla a já vám krabičku posílám jako inspiraci na letní tvoření.


Díky za vaši přízeň a přeji krásný den



Žádné komentáře:

Okomentovat