pátek 7. června 2019

INSPIRACE... PŘÁNÍ K MATURITĚ/PROMOCI

Tento rok čeká členy naší rodiny hned několik životních zlomů - maturity a promoce. Nemám ale v zásobě žádná přání, která by se pro tuto příležitost hodila, a tak jsem se vrhla na tvoření ... Vzala jsem si k ruce jednu ze starších sad razítek od Mama Elephant (je stále mou velmi oblíbenou) a vyřezávací šablony písmen od MFT, které teď cpu skoro všude :-D Vzniklo mi pod rukama přání, které se mi hodně líbí a asi bude základním modelem pro všechna ostatní, která mě čekají...


Mrkněte na video ...



Děkuji za sledování a případný palec nahoru!
Krásný den!!!


* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)
PAPÍRY:
bílý papír Bazzil Basics
černý papír Sweet Dixie
potištěný papír BoBunny Dot/Chevron
RAZÍTKA A INKOUSTY:
razítka Mama Elephant "Girlfriends"
VYŘEZÁVACÍ ŠABLONY:
vyřezávací šablony písmen MFT "Little Letters"
LEPIDLA:
pěnová oboustranná páska
Glossy Accent
WeRMemory QuickStick Tool
lepidlo v rolleru

5 komentářů:

  1. OMG!!:) To je tak COOL! Nutně potřebuju něco takového pro učitele angličtiny!:) LOL!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, to je úplně super boží!!! 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, to je pecka!!!! Závidím tomu, kdo ho dostane. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow !! Opět super !!! Šá

    OdpovědětVymazat