pondělí 4. ledna 2021

CHALLENGE 12/2020... HLASOVÁNÍ

S přáním všeho nejlepšího do nového roku jdeme hned plnit resty roku starého. Po sváteční pauze si ještě musíme odhlasovat vítěze poslední loňské challenge. Vzory pro liftování byly velmi přející, přáníček máme tentokrát krásných 13  a layoutů jakbysmet. Věříme, že vaše krásná přání jste stihly i poslat a už dělají radost někomu blízkému. Vaše zpracování stránek nás tradičně dost pobavilo. No samy se podívejte a komentujte a hlasujte!

Hlasovat můžete pro dva vybrané projekty - jeden projekt v každé kategorii. Své favority napište formou komentáře přímo pod tento článek. V každé kategorii vyhraje projekt s nejvyšším počtem hlasů. Započítány budou pouze hlasy od uživatelů registrovaných na našich stránkách www.prettypapers.cz. Nezapomeňte proto svůj komentář podepsat!

Uzávěrka hlasování je ve čtvrtek 7. ledna o půlnoci, výherce vyhlásíme v pátek 8. ledna. Hrajeme o poukázky na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 200 Kč, jednu v každé kategorii. A samozřejmě sčítáme vaše účasti do celoroční soutěže SCRAP MASTER 2020! Toto byla nicméně poslední šance se prestižní soutěže zúčastnit. Slavnostní vyhlášení bude následovat.

PŘÁNÍČKA:


Bea P.

Darina J.

Ilona K.

Jana Č.

Jája S.

Lenka Hradilová

Lenka Hyhlíková

Marie M.

Martina S.

Pavlína Š.

Petra M.

Petra V.

Radka K.


LAYOUTY:

Barča H.

Dana P.

Denisa V.

Hanka S.

Hanka Č.

Ilona K.

Jana Č.

Jája S.

Martina S.

Peťa P.

Vendy V.

Veronika S.

Šárka F.


25 komentářů:

  1. Holky, tak toto je skutečné dilema. Všechny to máte překrásné... ❤️ Tak teda Lenka Hylíková a Šárka F. Moc mě mrzí, že nejde dát víc hlasů...

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nádhera.
    Přání Marie M. a LO Šárka F. Ten Lada mě fakt dostal. :)
    Hlasuje Jana Č.

    OdpovědětVymazat
  3. Přáníčko Petra M., stránka Šárka F.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky vy ste šikulky teda. Toľko krásnych výtvorov a hlasy môžu byť len dva. Tak nakoniec prianie:Lenka Hyhlikova a layout Petra P.

    OdpovědětVymazat
  5. Posílám hlas Pavlíně Š. - přání a Šárce F. za LO. A všem přeji v novém roce spoustu času na tvoření!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, přání Jana Č. a layout Šárka F. /Lada je boží!/ , Hlasuje Vendy V.

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé je to všechno, ale hlas tedy dávám přání: Petra V., layout Barča H.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlasujem za layout Veronika S.,a prani Petra V.

    OdpovědětVymazat
  9. Hlasujem za layout Veronika S.,a prani Petra V.

    OdpovědětVymazat
  10. Přání Darina J., Layout Verča S. ❤️

    OdpovědětVymazat
  11. Z přání mě nejvíc vánočně či zimně pohodově naladila Jana Č. Mám k zimě ráda červenou a červené puntíky na bruslích, které tak dokonale doladily atmosféru, bych si na brusle hned nechala implantovat :). Mezi stránkami jsem po dlouhém vybírání zvolila stránku Ilony K. Je opravdu báječné vidět, jak se dá původní "košatá" předloha osekat na čistý minimalismus. Přitom atmosféra stránky se nedá zapřít. Výhled z okna útulné chalupy... na muže a dítě jak mizí vstříc zimním radovánkám a zanechávají mě opuštěnou ideálně s hrníčkem svařáku mezi fotkami a papíry :):) Je mi jasný, že tak to asi nebylo a je to jen moje představa, kterou mi stránka navodila, ale zahřála u srdce iluzí nesplněných přání :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Šárko, takový popis své stránky jsem ještě nikdy nečetla. Děkuji.
      Byla to poslední stránka s chlapečkem, kterému jsem věnovala rok a půl života, než jsem ho musela vyslat dál a pak jsem mu věnovala rok 2020 na stránkách scrapobooku. A do toho hrníčku ze kterého jsem zatím doma pila kafe nebo čaj, nateklo spoustu slz.

      Vymazat
    2. Ilonko, tak takový příběh by mě k tvé fotce potažmo stránce nenapadl ani náhodou, ale s ním je výpověď tvé stránky kompletní. Nadpis dostal úplně nový rozměr a stránka se tím stala absolutně dokonalou nejen pro tebe (což už určitě byla během tvoření a po závěrečném sebekritickém zkouknutí výsledku), ale i v obecné rovině. Myslím, že jsi vystihla, o čem je vysoká škola scrapbooku. Aspoň podle mě tedy, protože všechny vymazlené a překvapující ozdůbky, techniky a vychytávky tvořící dohromady umělecké dílko nemohou ve skutečnosti dostihnout stránku, která má (třeba i krom všeho uvedeného) v sobě přidanou hodnotu v podobě příběhu, emocí a sdělení pro ty, kterých se dotýká. Já osobně miluju stránky s příběhem odvíjejícím se od fotky, která je pro mě vlastně vždycky na stránce to nejdůležitější, a jsem vždycky tak spokojená, když mám dojem, že se mi povedlo se při tvoření téhle filosofii přiblížit (a nebývá to zdaleka vždycky).
      Snad jsem svým odlehčeným komentářem tak kontrastujícím s realitou zbytečně nerozjitřila hojící se bolest. Omlouvám se, pokud jo..
      Schopnost takového sebezapření pro druhé moc obdivuju.

      Vymazat
    3. Nerozjitřila jsi nic. Byla to poslední stránka věnovaná chlapečkovi . Byl to takový terapeutický rok. Přece jen po roce a půl od jeho stěhování a po roce s dvojtou růžovou výzvou není (přes den) čas se trápit .

      Vymazat
  12. Martina Smolová5. ledna 2021 v 23:29

    Přání Petra M., LO Šárka F.

    OdpovědětVymazat
  13. Přání Jana Č. Strašně se mi líbí barevností .
    Layout Veronika S, krásné mrazivé.
    Já u přání nepochopila zadání, myslela jsem, že máme použít výseky námi obarvené. 😃🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martina Smolová6. ledna 2021 v 15:38

      No vida, a přitom zrovna toto přání málem dostalo můj hlas (opravdu o fousek!).

      Vymazat
  14. Přání - Darina J, layout - Šárka F. (super nápad s Ladou).Hlasuje Petra M.

    OdpovědětVymazat
  15. Za mna Jana Č. a Veronika S. Hlasuje Bea P.

    OdpovědětVymazat
  16. Přání Pavlína Š, layout Šárka F.
    Hlasuje Lenka Hyhlíková

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíce se mi líbí přáníčko od Marie a layout Šárky. Nejen že je báječný ten Lada, ale objevila jsem tam i další spoustu krásných detailů ❤

    Děkuji holkám z Pretty Papers za skvělé výzvy a dech beroucí inspirace! A vám všem, že tvoříte a že se tu pak můžeme kochat a žasnout, co vše se dá s jedním zadáním vymyslet 😁 Mějte krásný kreativní rok plný klidu na tvoření ❤

    OdpovědětVymazat
  18. To je krásná přehlídka! Hlasuji pro přání JÁJI S. a LO BARČI H.
    Děkuji za všechny předlohy a těším se na další:)?

    OdpovědětVymazat