neděle 10. ledna 2021

CHALLENGE 12/2020... MÁME VÍTĚZE!

Mám tu milou povinnost vyhlásit vítěze poslední loňské challenge.  Ještě jednou vám moc děkujeme, že jste ani během vánočních příprav nepolevily a našly si čas na naši výzvu. A že nebyla vůbec snadná. Dále bychom vám chtěly moc poděkovat za hlasování, za krásné komentáře, přání do nového roku a za sdílení životního příběhu. Děkujeme Ilonko. 

A kdo-že z tohoto klání vyšel vítězně? Tentokrát si dosti přesvědčivě dobruslila pro vítězství Jana Č., na rybníku ji bezpečně poznáte podle puntíkovaných bruslí. Layout od Šárky nám letos udělal neuvěřitelně krásnou, vtipnou, tématickou a zároveň dojemnou tečku za loňským scrapbookovým rokem.  Poslední v řadě a první na stupni vítězů. Gratulujeme!!! Moc! Moc! Moc!

A všem děkujeme za snažení, ceníme si každého jednoho příspěvku!

Vyhlášení SCRAP MASTERa 2020 proběhne tento týden a to budeme děkovat opět:).

Jana Č.


Šárka F.


Milé dámy, o svou výhru - poukaz na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 200 Kč - se prosím přihlaste ve své objednávce nejpozději do konce únoraHodnota poukazu vám bude odečtena z celkové částky objednávky.

7 komentářů:

  1. Blahozelaaam! 👏🏻👏🏻👏🏻

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé holky, moc vám děkuju. Tolik krásných přání a vy jste vybraly to moje. A gratuluju Šárce, i všem ostatním, protože všechny stránky i přáníčka neměly chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč se mi tam po přihlášení neobjevuje jméno, takže ještě doplňuju, že děkuje Jana Č. :)

      Vymazat
    2. Jani, ještě jednou velká gratulace. Prosincových příspěvků si vážíme dvakrát tolik:))

      Vymazat
  3. Moc díky.. panu Ladovi, nůžkám na nehty i manželovi, který mi stránku na poslední chvíli potmě vyfotil... a taky za to, že se líbila, že dostala vaše hlasy, vyhrát v takové konkurenci je pocta, holky. Díky patří taky těm, které nás po celý rok motivovaly. Díky nim přibylo v mých albech dvanáct stránek a musím říct, takové různorodé výtvory by bez těchto každoměsíčních výzev nevznikly. Moc mě bavilo tvořit podle rozličných a často i pro mě na první pohled nenaplnitelných předloh. Bavilo mě vyzkoušet si, jak se každá z výzev nakonec dala přizpůsobit mému způsobu, a taky jsem se vždycky těšila na to, jaké stránky se objeví při vyvěšení. Vždycky mě fascinovalo, jak jedna předloha inspiruje k tak různým výsledkům.. Bylo to moc fajn. Plánujete něco i na letošní rok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry, mockrát děkujeme!! Moc nás to těší, že se Ti to tak líbilo a děkujeme za každý Tvůj příspěvek a komentář. Je to SUPER, že Tě to baví stejně jako nás:))). Na letošek SAMOZŘEJMĚ plánujeme zcela nový formát:). Startujeme zase v únoru, tak ořezej pastelky, připrav nůžtičky a lepidlo a moc se těšíme, že se zase zapojíš:).

      Vymazat