čtvrtek 14. ledna 2021

CHALLENGE MASTER 2020

Slavnostní vyhlášení druhého ročníku CHALLENGE MASTER je zde! Druhý ročník s přívlastkem 2020 byl snad ještě lepší než ten předchozí. Zúčastnilo se vás sice o fous méně, ale kvalita příspěvků byla naprosto úžasná, pestrá a opravdu velmi inspirující. Poznali jsem během roku řadu zajímavých osobností světového scrapbookingu a mohli si vyzkoušet pracovat v jejich stylu. Kromě toho jsem se nechali inspirovat videoklipem nebo jen náhodnou stránkou, která nás zaujala. Chystat každou challenge nás moc bavilo a věříme, že vás také. Klidně můžete pokračovat a pochlubit se nám, koho nebo co jste objevili za inspiraci. Na rok 2021 máme vymyšlen zase úúúúplně jiný formát, tak se těšte, v únoru to odbrzdíme. A už to nebudeme protahovat. A mockrát vám VŠEM DĚKUJEME !!!




Náš systém z loňska jsem opět zaplnily křížky a barevnými políčky, která znamenají kdo, co a kdy. Napravily jsme šotkovo řádění a pevně věříme, že jsem to vše zvládly bez chyby. Taky nám trvalo. Letos nikdo jméno během roku neměnil, pokud ano, tak se nám nepochlubil:). Tak je to zase po kupě a trochu malé statistiky na úvod.

Během roku jsme dostaly neuvěřitelných 413 příspěvků (185 přáníček a 228 layoutů). A to od 53 kreativních soutěžících. WOW! Jste úžasné! Pokud jde o nejoblíbenější lift pro přání, tak ten jsme vám nabídli hned v prvním kole - KRISTINA WERNER. Mezi layouty vás nejvíce oslovila STEFFI RIED v březnové challenge. Nejmenší účast byla v obou případech v prosinci, což plně chápeme:). 

Některé z vás tvořily výhradně přání, některé naopak výhradně layouty a některé od každého trochu. Jsou mezi vámi i takové, které se zúčastnily všech 12 výzev a to v obou kategoriích zároveň! 

SMEKÁME PŘED:
Ilonou K.
Janou Č.
Jaroslavou (Jájou) S.
Martinou S.

Vám rozhodně náleží vytuněný titul ABSOLUTNÍ CHALLENGE MASTER 2020! :-)

V kategorii přání se dále všech 12 výzev zúčastnily:
Bea P.
Lenka Hradilová
Lenka Hyhlíková
Marie M.
Pavlína Š.
Petra V.
Radka K.

V kategorii layoutů se dále všech 12 výzev zúčastnily:
Barča H.
Dana P.
Hana Č.
Petra P.
Šárka F.
Veronika Seňová

Všech 12 výzev se střídavě v obou kategoriích zúčastnily:
Hana S.
Vendy V.
Darina J.

Všem těmto 19 vytrvalým a šikovným náleží titul CHALLENGE MASTER 2020speciální ručně vyrobený diplom a slevovou poukázku na nákup v e-shopu Pretty Papers s 20% slevou.  Navíc všechny postoupily do slosování o BIG SHOT (nebo vyřezávací šablony ve stejné hodnotě). Diplom a poukázku obdrží během února. Slosování letos provedla Anička ve spolupráci se Šárkou, která je i  autorkou videa :).

VŠEM ZÚČASTNĚNÝM MOC GRATULUJEME!!!

VÝHERCEM SE STÁVÁ....!!!!



13 komentářů:

  1. Jak člověk může něco vyhrát urputností a vytrvalostí, i když nikdy nevyhrál žádnou soutěž. :-D
    Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká gratulace Jáji! ❤❤❤ Úplně se mi vrátil ten neopakovatelný pocit z loňska 😁 Užij si to, Jaruško! 😘
    A moc tedy smekám před naší THE BEST čtyřkou, co zvládla pravidelně přání i layout. Ostatním moc děkuji za kopu inspirace a hnací motor, který ve vás mám ❤
    Těším se, až to v únoru zase rozjedem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomněla jsem si na tebe. Si tak koukám, kdo že to tentokrát vyhrál a najednou... to je ...MOJE... jméno 😲

      Vymazat
  3. Martina Smolová15. ledna 2021 v 12:18

    Velká gratulace Jáje! A přesně, jak už tady bylo několikrát řečeno - děkuji všem za obrovskou kopu inspirace! Byl to další krásně kreativní rok. Každá dobrá věc se v roce 20 počítá tisícinásobně...

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji vítězce! A děkuji za poukaz ♥️🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace! Diplom půjde na čestné místo 🙂 Díky challenge jsem objevila několik inspirujících žen, které jsem začla sledovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za krásné tvoření 😃 Gratuluji Jarče a všem vítězkám. Já se dle možností také zúčastňovala a moc mne bavilo vyhledávat a tvořit podle světových scrapařek. Těším se na tvoření v roce 2021 👍

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, díky moc! Pořád čekám, že je to jen sen a já se probudím... Loňská poznávací cesta za osobnostmi světa scrapbookingu a cardmakingu byla báječná! Když už jinak to cestování moc nešlo 🙈 všechny účastnice zájezdu jsou ohromně statečné a talentované. Jsem zvědavá, co přinese tento rok 🤔

    OdpovědětVymazat
  8. Moooc gratuluji vítězce, a děkuji autorkám soutěže za tuto skvělou zkušenost, byly to fakt výzvy, některé stránky mi padly do oka hned, ale párkrát jsem si na první pohled řekla - do toho nepůjdu, to není úplně můj šálek čaje, ale pak mi to nedalo a prostě jsem musela vymyslet, jak to přizpůsobit, aby to byl můj šálek čaje :-), a tak mi přibylo v albu spoustu stránek, které by bez této challenge nikdy nevznikly. Takže díky moc za tu spoustu inspirace, a na diplom už se moc těším ;-). Dana P.

    OdpovědětVymazat
  9. Obrovská gratulace vítězce a před ostatníma klobouk dolů 🥳😊

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za soutěž a už se těším na další kolo:)

    OdpovědětVymazat