úterý 16. července 2019

INŠPIRÁCIA... LETNÉ STRÁNKY S GEOMETRICKÝMI VZORMI

Leto si dalo na chvíľu pauzu, hlavne čo sa týka tých horúčav. Dýchalo sa ľahšie a aj to tvorenie išlo zrazu tak nejak od ruky. A keď ešte k tomu pridám voľný predĺžený víkend tak bolo rozhodnuté. Pustila som sa do tvorenia a do albumu mu pribudli 3 nové stránky, ktoré Vám časom tiež ukážem
Dnes som tu totiž s novou dávkou inšpirácie na letné stránky na ktorých hrajú hlavnú úlohu geometrické tvary. Poďte sa pozrieť čo sa mi podarilo vytvoriť.


Ako som písala v jednom z mojich predchádzajúcich článkov geometrické vzorymoje obľúbené a na stránkach ich používam často a rada. Pri prvej stránke som stavila na kruhy/kolečká. Pomocou raznice som si vyrezala kolečka rovnakých rozmerov.


Postupne sa snažím spotrebovávať staršie zásoby papierov. Práve pri takýchto stránkach je to ideálne, nepotrebujete veľké kusy papierov a bez problémov využijete rôzne odrezky a zvyšky, ktoré vám ostali.


Kolečka som v pravidelných rozostupoch rozložila na biely podkladový papier a následne nalepila. Aby som stránke dodala trochu šmrnc vytiahla som šijací stroj, navliekla čiernu niť a šup ho niektoré kruhy prešiť na stroji. Výsledok sa mi páči, tá čierna niť má niečo do seba. Len keby som nebola taká lenivá ju vymieňať za tú čiernu, ale budem sa musieť hecnúť častějše lebo ten výsledok sa mi fakt neskromne páči.


Keď už som mala na stole ten šijací stroj tak som ho ešte využila a pár stehov sem a tam som pridala po bokoch stránky. Nakoniec stačilo pridať nadpis, pár samolepiek, čierne frkance a stránka bola hotová. Myslím, že môže byť :-)


A prejdeme k druhému layoutu. Tu som sa nechala inšpirovať jednou zo stránok Terhi Koskinen, ktorá používa geometrické tvary skoro na každej stránke. Kto nepozná odporúčam sledovať jej instagram je to nevyčerpateľná studňa inšpirácie.


Aj tu som siahla do starších zásob a do rúk som si zobrala kolekciu Sunshine and Happiness od Simple Stories vybrala som z nej "jednofarebné" papiere z ktorých som si nastrihala trojuholníky. Rovnako ako pri prvej stránke som zvolila biely podklad, ktorý som pomocou gelatto farieb "zašpinila" farebnými fľakmi a fŕkancami.


Následne som trojuholníky rozmiestnila a navrstvila okolo fotky. Tenkou čiernou fixkou som na nich spravila tzv. falošné šitie. Pridala som nadpis "HAPPY Summer" ktorý je vyskladaný z tejto samolepkovej abecedy od Simple Storiesenamelovej samolepky z kolekcie Summer Dreams od Echo Park. Doplnila som fotku, vystrihnuté malé kvietky, ktoré som podlepila 3D štvorčekmi a bolo hotovo.


A to by bolo pre dnešok všetko. Čo poviete na stránky a používanie geometrických vzorov? Máte ich aj vy radi?  Snáď som Vás na ne aspoň trošku navnadila. Nezabudnite sa so svojimi výtvormi pochváliť - inšpirácie nie je nikdy dosť.

Teším sa zase na budúce.

6 komentářů:

  1. Ivka, Ty si uz uplny profik, krasne stranky (o to viac, ze malu slecnu poznam :) !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dakujeeem 😘 no tých krpcov sa nedá nescrapovat 😉

      Vymazat
  2. Ivi, ty jsou bombastické. Jedna krásnější jak druhá. 👏👍

    OdpovědětVymazat
  3. Krása veliká Ivi!! Super barvy a ta kontrastní černá je skvělá!!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow!! Nadhera velika, Ivi, tenhle.styl ti maximalne svedci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dievčatá dakujeem. A ako píše Janicka tento štýl stránok mám rada. Za malo penez vela muziky 😊

      Vymazat