středa 3. července 2019

INŠPIRÁCIA... NARODENINOVÉ STRÁNKY

Narodeninové stránky patria medzi tie, ktoré nechýbajú snáď v žiadnom albume. Teda aspoň podľa mňa. Ja osobne ich robím každý rok a vždy sa snažím vymyslieť niečo iné. Aj keď samozrejme opakujúce sa prvky ako sú darčeky, balóniky, konfety a pod. mám na narodeninových stránkach skoro vždy. Dnes Vám ukážem rovno dve stránky. Jednu chlapčenskú a druhú dievčenskú a možno sa necháte inšpirovať.


Ako prvú vám ukážem stránku, ktorú som vyrobila k 5. narodeninám môjho synovca Romanka. Na podklad som použila svetlo-modrú stránku z tejto kolekcie od Echo Park. Na stránke je hlavnou dominantou vyšívaná číslica 5 a ručne vyrezané girlandy. Prvý krát som skúšala retiazkový steh. Ako sa Vám páči? Už ste ho skúšali?


Stránku som doplnila samolepkami s narodeninovou tématikou. Snažila som sa nájsť odkaz na kolekciu z ktorej sú, ale nejak sa mi to nepodarilo. Snáď mi to prepáčite. Na nápis "DNES OSLAVUJES" som použila penovú abecedu od Pinkfresh Studio.


Nakoľko je stránka farebná, fotky som si upravila čierno-biele. Pred finálnym nalepením som vytiahla šijací stroj a otrhané papiere a ručne vyrobené girlandy prešila.


A tu je už finálna stránka pre nášho 5-ročného oslávenca. Inak narodeninové torty sú z dielne mojej sestry :-)  (tvorivé gény nezaprie a minulý rok boli v znamení Tlapkovej patroly pre Romča a Mimoňov pre Mirku)


Druhá, dievčenská stránka je  zatiaľ pre najmladšiu členku našej rodiny, pre moju neter Mirku. Keď teraz pozerám na stránku z odstupom času možno mohla byť viac dievčenská - ružová. Čo myslíte?


V tomto prípade som nechala fotky farebné. A farebne som sa snažila zladiť číslicu 2 a meno s balónom, ktorý Mirka dostala ako jeden z darčekov. Aj tu som trhala papier.


Stránky som tvorila za sebou a asi som bola ovplyvnená tou prvou. Aj keď túto som rozdelila horizontálne.  Mohla som dať tú spodnú časť farebnú. Samú by ma zaujímalo či by to nebolo lepšie. Ale už je nalepené takže meniť to nebudem.


A sme na konci. Minuloročné narodeniny sú v albume, uvidíme čo vymyslím tento rok, ale ešte mám pár mesiacov čas na premyslenie.  A ako ste na tom vy s narodeninovou tématikou? Tvoríte radi tieto stránky? Ďakujem za vaše reakcie, vidíme sa na budúce ;-)



6 komentářů:

  1. Ivko obě stránky jsou super!!Myslím, že je fajn, že má ta druhá bílou čtvrtku, já bych to neměnila...máš tam takové pěkné růžové fleky:) A narozeninové stránky? To je u mě vždycky velká událost- už jen proto, že vždy začínají nové album. Miluji je a nesnáším zároveň:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anička ďakujem :-) ta ružová to bolo chvíľkové zaváhanie nakoniec je už nalepené ale aj tak si myslím ze by som skončila pri tej bielej :-)

      Vymazat
  2. Oooo, tedy obe moooc povedene, Ivi! Ty bannery a vlajecky jsou skvele!! Aretizek musim urcite zkusit, libi se mi moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dakujeeem. Určite skus retizek v tvojom podaní to bude pecka 😍

      Vymazat
  3. Ivko, obě stránky jsou parádní! Ta vyrobená girlanda je parádní! Řetízkový steh mě naučila asi v deseti letech babička a když už vyšívám, tak často právě řetízek - hezky to vynikne. Ta vyšitá číslovka je ovšem skvělá, to určitě použiju. A myslím, že je fajn, že ten podklad jsi nechala bílý, aspoň krásně vyniknou všechny ozdobičky 😁😘

    OdpovědětVymazat
  4. krásne stránky, perfektne zladené a prepracované :)

    OdpovědětVymazat