čtvrtek 10. září 2020

CHALLENGE 08/2020... HLASOVÁNÍ

Famózní, úchvatné, vytříbené, inspirující! Tentokrát žasneme hlavně nad přáníčky, to bude asi tou zajímavou předlohou:). Vůbec jednoduché to nebudete mít ale ani s vybráním toho nej layoutu. Jednoduchost může být kolikrát pěkně složitá. Všem kdo zvládli účast moc děkujeme! Jste statečné, vytrvalé a neuvěřitelně kreativní

Hlasovat můžete pro dva vybrané projekty - jeden projekt v každé kategorii. Své favority napište formou komentáře přímo pod tento článek. V každé kategorii vyhraje projekt s nejvyšším počtem hlasů. Započítány budou pouze hlasy od uživatelů registrovaných na našich stránkách www.prettypapers.cz. Nezapomeňte proto svůj komentář podepsat!

Uzávěrka hlasování je v sobotu 12. září o půlnoci, výherce vyhlásíme v neděli 13. září. Hrajeme o poukázky na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 200 Kč, jednu v každé kategorii. 

PŘÁNÍČKA:

Bea P.

Ilona K.

Jana Č.

Jaroslava S.

Lenka Hradilová

Lenka Hyhlíková

Marie M.

Martina S.

Pavlína Š.

Petra V.

Radka K.

Romana D.

Vendy V.


LAYOUTY:

Bára H.

Dana P.

Darina J.

Hana S.

Hanka Č.

Ilona K.

Jana S.

Jana Č.

Jaroslava S.

Lenka Hyhlíková

Martina S.

Péťa P.

Šárka F.

Veronika S.



17 komentářů:

  1. Já tu nemám layout 😭❤

    Holky, teda ta přání jsou mega! To si zase budu rozmýšlet až do soboty 🤣

    OdpovědětVymazat
  2. Já tam nemám ani přání, ani layout. Už jednou přání vypadlo, mrzí mě to

    OdpovědětVymazat
  3. Za mna stranka jana s. a pranicko bea p.

    OdpovědětVymazat
  4. Martina Smolová11. září 2020 v 18:39

    Přání Marie M. a LO Lenka Hyhlíková

    OdpovědětVymazat
  5. Přání Jaroslava S.
    Layout Dana P.

    Ale moc pěkné projekty všech. Krásné kolo.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Petra V. přání a Ilona K. layout, zdraví Vendy

    OdpovědětVymazat
  7. Přání Jaroslava S., stránka Martina S.

    OdpovědětVymazat
  8. Holky super 👌ja dávam svoj hlas prianie Bea P. A stránka Jana S.

    OdpovědětVymazat
  9. stránka Jana S
    přání Jaroslava S
    Hlasuje Jana Č

    OdpovědětVymazat
  10. 👍 přání Jaroslava S. a LO Péťa P.

    OdpovědětVymazat
  11. Mezi přáními je pro mě favoritem dílko Bey P pro úžasné vrstvení a teda i pro atmosféru mořských výprav pod hladinu. U stránek se stále vracím k výtvoru Dany P., protože mě opravdu dostává její dymanika. Opakující se motiv vln a celkově volba papírů, papírků a rozmístění doplňků vytváří dojem, že ta vlna na mimochodem skvělé fotce došplouchne ze stránky ven :).

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já po obvyklém dlouhém rozmýšlení 🤣 hlasuju pro přáníčko Jaroslavy S. a layout Janičky S.
    Ale pokochala jsem se opravdu všemi výtvory, díky za inspiraci, holky! ❤

    OdpovědětVymazat
  13. To je taková paráda, vůbec jsem se nemohla rozhodnout...potřebovala bych těch hlasů nejméně 5, ne 2:D
    Přání mě jako první zaujalo to od Bey P., krásný motiv, vrstvení...:)
    Za kategorii LO dávám svůj hlas Lence Hyhlíkové, stránka je moc hezky barevná, prvky jsou pěkně rozmístěné, něco podobného jsem taky chtěla "spáchat":))

    OdpovědětVymazat
  14. Milé dámy, moc mě těší, že se Vám má stránka líbí, totálně mě těšilo ji nalepit - díky za tuhle výzvu! Ale musím se přiznat, že jsem nesplnila zadání challenge - publikovala jsem ji na svém blogu a na sítích dřív, než se objevila tady, tudíž soutěžit nemohu.

    Koukám na vaše přání a stránky a přechází mi zrak. Fakt super a těžký výběr favoritek. 😊

    Můj hlas nakonec Jarušce S. v kategorii přání a Daně P. v kategorii layout.

    Všem se omlouvám za komplikace. ❤️

    OdpovědětVymazat
  15. Priania: Petra V a za Lo: Lenka Hyhlikova hlasuje Bea P.

    OdpovědětVymazat