úterý 29. září 2020

INSPIRACE... PODZIMNÍ PŘÁNÍ

Narodila jsem se na podzim, a tak nesdílím názor mnohých, že je toto období smutné. Někdo dokonce tvrdí, že depresivní. Pro mě je podzim ročním obdobím plným barev. Mám ráda když slunce prostupuje pestrobarevným listím. Sluníčko svítí, ale není vedro na padnutí. A navíc dozrávají dýně! Moje oblíbená dekorace, kterou mám spojenou se zvykem, jenž jsme si s manželem před 15lety stanovili a dodržujeme ho. Jezdíme na dýňový statek, kde si vybíráme ty největší dýně a doma je potom vyřezáváme. Miluju ty rozsvícené lucerny! Ale dost o mě. 

Toto přání je inspirované podzimem. Jeho barvami i motivy. Použila jsem razítka od MFT. Vyniknout jsem nechala pastelky, a tak zde nehledejte žádné nové techniky. Snad vás potěší i klasické "vybarvovací video". Jdeme na to!


Tohle video je hodně vybarvovací, a tak snad splním přání několika z vás :-).

Hudba ve videu je použita z www.bensound.com.


Krásný den všem!







4 komentáře: