čtvrtek 16. února 2017

INŠPIRÁCIA... LAYOUT MALÝ OSLÁVENEC

Dneska som tu opäť s jedným z mojich layoutov, ktorý som vytvorila pri príležitosti 3 narodenín môjho synovca. Chlapčenská stránka je vždy výzva, ale ak máte k dispozícii tú správnu kolekciu tak to ide takmer samé. (Aj keď to až také jednoduché zase nebolo. Chvíľu to trvalo kým som bola z finálnym výsledkom spokojná)
 

A ako som hovorila o tej správnej kolekcii tak ja som si pre tento layout zvolila kolekciu COOL KID od CRATE PAPER (pre mňa pre túto chvíľu jednoznačne top čo sa týka papierov a doplnkov na chlapčenské stránky)


Jediné čo som mala premyslené dopredu bol motív balónov (keďže išlo o narodeniny) a chcela som použiť na stránku viac ako jednu fotku. To sa mi nakoniec podarilo splniť. 
Na balóny som použila pečiatky a šablóny My Favorite Things (ideálne na narodeninové stránky a priania - odporúčam)


Jednotlivé natrhané kusy papierov som prešila na stroji. Vybrala som si papiere v modro-šedých odtieňoch a aby nepôsobila stránka smutne, balóny som zvolila farebné.


Hlavný nápis som tentokrát zložila z písmeniek, ktoré som si najprv napečiatkovala  a následne povystrihovala.
Fotky som upravila na čierno-biele aby sa mi farebne hodili k vytvorenému podkladu. 
Pridala som číslicu 3 a pár ďalších ozdôb zo spomínanej kolekcie Cool kid a mala som hotovo.


A tu je už hotová stránka.
Ako som už spomenula chvíľku mi trvalo kým som bola spokojná s finálnou podobou, ale nakoniec ma výsledok milo prekvapil.
A čo na ňu poviete Vy??? Snáď sa Vám bude páčiť.

Pekný deň Vám želám.

10 komentářů:

  1. Ivi, paráda - a pozerám, že šitie Ti už ide od ruky! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dievčatá dakujeeem :-) Jani neviem ci od ruky ale skusam teraz skoro na každej stránke ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky diiiki moc ani neviete ako ma to vždy poteší keď sa Vám stránka páči :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná stránka, a oslavenec s kravatou je opravdu frajer ....

    OdpovědětVymazat
  5. óó, ta je! Líbí, líbí! Barvy, balonky, šití, vše:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani diiiki moc to sa tesim že sa libi lebo tvoje stranky si vždy parádne ;-)

      Vymazat