úterý 3. ledna 2017

MISTI SERIÁL... ZRCADLOVÉ TISKNUTÍ

Určitě to znáte - máte v hlavě projekt, ale všechna razítka jsou v opačném směru ... Je to k naštvání, ale můžeme to přechytračit :-) Nedávno jsem užitečný tip viděla na jednom ze zahraničních odkazů a zkusila pro vás vyrobit přání s použitím této techniky. 


Pomůcky:
acetátová folie
MISTI
razítka (v mém případě My Favourite Things - MFT)
Copic Markers
Wink of Stella nebo Spectrum Noir Sparkle

Vzala jsem si k ruce dvě různé sady razítek MFT a chtěla je zkombinovat, ale! chtěla jsem je v opačném gardu. Připravila jsem si proto kousek acetátové folie a Copic friendly černý inkoust Memento a motiv natiskla pomocí MISTI na folii. 



Folií jsem natištěným obrázkem přitiskla na papír a tlakem pomocí hadříku jsem obrázek přenesla. Pozor - je přímo životně důležité folií na papíru nehnout :-)



Úplně stejně jsem postupovala s druhým motivem ... 


Natištěné obrázky nemají tak ostré obrysy, na které jsme zvyklé, ale nevadí - mám Copic Multiliner (popisovač). Obrys jsem jednoduše obtáhla ...


A teď ke zbytku výroby přání. Holčičce jsem přidala do náruče dárky a vše zamaskovala
Z odstřižků maskovacího papíru jsem si ručně odtrhla kousek a udělala jsem s ním a s Distress inkousty závěje sněhu a nebe.


Na pozadí jsem pomocí Copic Markers dokreslila stromy ...


Vše vybarvila a sněhové závěje s medvědem jsem přetřela Spectrum Noir Sparkle (obdoba je Wink of Stella).
Doplnila jsem nápis a vše nalepila na světle modrý papír v odstínu oblohy. A je hotovo.


Zrcadlová technika mě bavila. Je pravda, že zabere více času, ale když musíš, tak musíš :-)

Krásný den!

5 komentářů:

  1. Terezko, Tvá přání mně vždy tak rozněžní ... a taky si říkám, že používat MISTI jen na razítkování pomocí distress inkoustů je škoda ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta preciznost, jemnost a čistota mě nepřestanou fascinovat. KRÁSA.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko já už nevím co psát, pokaždé je to jedno velké ÁááááCH :-)

    OdpovědětVymazat