pondělí 26. června 2017

INŠPIRÁCIA... BIELA SVADBA

Keďže som sa po dlhom čase konečne dopracovala k Big Shotu, pri posledom nákupe u Didi som si objednala aj pár vyrezávacích šablón ideálnych na tvorenie svadobných prianí:


Jednou z tých šablón je šablóna Floral Heart Frame od Sweet Dixie. Srdce som si vyrezala z bieleho štruktúrovaného papiera a ako základ svadobného priania som si vybrala rozmer 13,5 x 13,5 cm, na ktorý tento tvar krásne sadne. Na základ priania som navrstvila biely štruktúrovaný papier, biely hladký papier a opäť biely štruktúrovaný papier:


Vyrezané srdce som podlepila 3D vankúšikmi aby trochu vystúpilo do popredia. Raznicou som si vysekla ešte pár drobných kvietkov, ktoré som prilepila na srdce:


Zdobenie som zvolila minimalistické - iba strieborné samolepiace kamienky. Nalepila som ich do vnútornej strany srdca po jeho obvode, do stredu kvietkov a pár som ich nalepila okolo srdca:



A hotovo. Takto jednoducho vzniklo toto biele elegantné svadobné prianie:


Na druhé biele svadobné prianie som použila vyrezávaciu šablónu Anja´s Vintage Swirls. Tieto krásne jemné vetvičky som použila ako podklad pod biely kvet magnólie a drobné biele sweetheart kvietky:




Na zdobenie som ešte použila širokú bielu saténovú stuhu, čipku, listy a drobné motýle vyseknuté raznicou a biele perličky:


Myslím že na svadbu je biela farba prianí veľmi pekná, a vďaka Big Shotu ich konečne viem spraviť také, aké som vždy chcela. Takže pomaly začínam zakladať zbierku šablón, len ešte musím vymyslieť nejaký kľúč, podľa ktorého ich budem nakupovať, lebo momentálne by som chcela asi všetky :)

Prajem krásny deň

5 komentářů: