pondělí 10. června 2019

INŠPIRÁCIA... SVADOBNÝ EXPLODING BOX

Svadobná sezóna je už pomaly v plnom prúde a v mojich objednávkach od zákazníkov sa čoraz častejšie objavujú darčekové krabičky - exploding boxy. Aj keď sú trochu prácnejšie, robím ich veľmi rada. Medzi poslednými krabičkami, ktoré som spravila, je krabička, ktorú by som vám dnes rada ukázala:


Na základ som si vybrala jednofarebný papier vo vanilkovej farbe a narezala som si ho na všetky strany krabičky. Papieriky, ktoré mali byť na vonkajšej strane krabičky som si ozdobila cez Big Shot embossovacou kapsou s bodkami. Potom som všetky papieriky prilepila na krabičku obojstrannou lepiacou páskou:


Z vnútornej strany som ju ozdobila vystrihnutými obrázkami z kolekcie Awakening od Piatek 13.
Krabičky robím tak, že tri strany ozdobím tematicky s malým venovaním, štvrtú stranu nechávam voľnú na vytlačenie osobného venovania, a tieto obrázky sa mi perfektne hodili. Na každú stranu som dala vyrezaný ozdobný kruh a na ne som 3D vankúšikmi lepila obrázky aj s venovaním, na koniec som ešte pridala malé výrezy z lepenky a pár tekutých bielych enamelových bodiek:




Na spodnú časť krabičky som dala vystrihnutý venček podlepený ozdobným kruhom a bielu stuhu, do ktorej sa zaviažu peniaze:


Z vonkajšej strany som sa rozhodla krabičku nezdobiť, v podobnom štýle, ako je ozdobené vnútro krabičky, som ozdobila len vrchnák - vystrihnuté obrázky a výrezy z lepenky:


A takto vyzerá celá krabička:




A môže sa vydať na svadbu :)

Prajem krásny deň


Žádné komentáře:

Okomentovat