středa 6. května 2020

INŠPIRÁCIA... PL SCHLOSS HOF

Ahojte som tu opäť s malou ukážkou z Project Life albumu, kde sa snažím (aj keď mi to ide pomaly) doháňať a dopĺňať prázdne stránky. Ako už viete väčšina mojich  PL stránok je hlavne z rôznych výletov, osláv a iných extra príležitostí. Bežné dni keď som skoro celý deň v práci nemá veľmi zmysel dokumentovať. Takže dneska to bude letný výlet na zámok Schlosshof.



Zámok sa nachádza v susednom Rakúsku a máme ho vzdialený cca 20 minút autom, preto tam chodievame viac krát do roka. Uvidíme kedy sa tam vzhľadom na momentálnu situáciu opäť dostaneme, ale minimálne máte tip odo mňa kam sa pozrieť, keď nám to bude raz umožnené.


Čo sa mi pri PL stránkach osvedčilo za tie roky čo ich robím, je zladený materiál/ jedna kolekcia. Šetrí to neuveriteľne čas, nemusíte hľadať a pátrať čo sa k čomu hodí. Proste máte dopredu všetko pripravené a môžete sa venovať lepeniu.


Na stránkach sa snažím využiť maximum miesta na fotky. Tým, že robím jednu PL stránku a k tomu jednu veľkú tak mi to vyhovuje. Čo je moje slabé miesto je journaling. Obdivujem všetkých, ktorý vedia a nemajú problém zaplniť stránku kopou textu. Nebyť pár základných informácií kde sme boli a čo sme robili tak som bezradná.



Asi preto mám radšej veľké stránky :-) tam vám stačí jeden nadpis, ktorý povie všetko. Samozrejme nechýba ani v tomto prípade.  A po dlhšom čase som vytiahla šijací stroj aj na papier a pridala zopár stehov.


Tak to by bolo pre dnešok všetko. Nabudúce bude toho snáď viac. Blížim sa k dokončeniu albumu z dovolenky v Znojme. Majte sa krásne.

Budem sa tešiť zase nabudúce.



13 komentářů:

  1. Ivi, nádhera! Stránka je luxusní, krásné, šití, dokonalé cákance a barevně fakt poladěné. Ty kostky na košili i na papíře:). S textem to mám taky dobrodružné. Vždy bych tam chtěla dát něco víc, pocity, poselství, tajemství...a kolikrát i v tu chvíli kdy to fotím vím přesně. Jenže si nikdy nic nezapíšu...a pak už si nevzpomenu a skončí to jak píšeš. Byli jsme tam a tam a dělali to a to:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani diiki moc. Vidíš tie kostky na kosili to som si ani nevšimla 😃 a s tým textom je to tragédie ale som rada aj za to malo co tam napíšem ♥️

      Vymazat
  2. Aj mně se stránka moc líbí,ty tvoje tahy stětcem a obecně barevné fleky,fakt obdivuju.Mně to nikdy tak pěkně nevyjde.Mohla bys udělat článek jen o skvrnách a jak na ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci diiki moc. Ja to väčšinou nechávam tak nejak na náhodu ako sa to podarí. Netreba sa báť treba to tam flaknut a keď sa nepodarí úplne tak prekryjes fotkou 😊♥️

      Vymazat
  3. Ivi, mně se tradičně líbí tvé PLko... třeba ta úvodní kartička zkombinovana z malé a velké je super! A u layoutu jsi krásně papírové proužky doplnila těmi nabarvenými a vypadá to skvěle! Vše vyladěné... kochám se 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanka, stránka je naozaj perfektná, veľmi sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! A ta velká stránka je dokonalá! 😍

    OdpovědětVymazat