úterý 24. ledna 2023

INŠPIRÁCIA... NARODENINOVÝ EXPLODING BOX

Minulý týždeň ma kontaktovala jedna slečna či by som jej vedela vyrobiť exploding box pre kamarátku k 30.tym narodeninám. Kamarátku dlho nevidela, žije mimo Slovensko a teraz sa majú po rokoch stretnúť. Box nechcela na darovanie peňazí, ako býva väčšinou u nás zvykom, ale na pamiatku. Predstavu mala, aby box pripomínal párty - veselý, farebný, s tortou, darčekmi, drinkami a s osobným venovaním. Ja som sa fakt potešila, pretože boxy sú moja srdcovka, tak som s objednávkou súhlasila.

Objednala som si dve sady ozdôb z kolekcie Celebrate! od Simple Stories - nálepky a papierové výrezy. Skombinovala som ich s papiermi zo sady Sunkissed tiež od Simple Stories. Farebne aj štýlovo sa mi hodili, tak som sa pustila do práce na krabičke.

Na prvú stranu som dala výrez torty a balónov, aby sa mi farebne veľmi nebili s podkladom, tortu som podlepila menším bielym kruhom a pridala som malý výrez pohára s koktailom.

Druhú stranu som venovala prípitku, k čomu som použila výrez pohárov so sektom, vlajky s nápisom a sviečky.

Na tretiu stranu som vybrala darčeky, banner a hviezdy. Na všetky stránky som ešte použila nápisy v anglickom jazyku, keďže oslávenkyňa žije v USA.

Štvrtá strana ostala voľná na venovanie. Do stredu som spravila malý shaker v tvare hviezy, naplnila som ho flitrami v tvare hviezdy a na neho nalepila číslo 30.

A takto vyzerá krabička z vnútra celá.

Nakoniec som spravila vrchnák z rovnakého materiálu ako vnútro.



Na moju veľkú radosť bola zákazníčka veľmi spokojná a krabička už cestuje k nej :) Snáď sa oslávenkyňa poteší :)

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat