pondělí 23. října 2017

INSPIRACE... LAYOUT "AWESOME SUMMER"

 aneb “když lány zlátnou nám...”


Tedy lány už samozřejmě nezlátnou, lány jsou dávno posekané a sklizeň pěkně uložená. Nebo už je sklizeň dávno prodaná a semletá. A z mouky už je dávno vyrobený chleba a ten už je dávno snědený a ....

No prostě jsem jen chtěla napsat, že patřím mezi ty, kteří o letních prázdninách scrapují Vánoce a když se všechno dobře daří, tak letní prázdniny se posouvají na podzim, eventuálně podzim dalšího roku. Ale o “skluzu” už toho bylo napsáno tolik a já se jím vůbec netrápím. Scrapuji kdy chci a co chci. Takže dneska ještě trochu léta.

Když jsem u Didi viděla naprosto nádhernou kolekci Dream Big od Fancy Pants, hned jsem věděla, že tu musím mít a že to je ten typ, který rozstříhám do mrtě. Jak Dianka jednou napsala: ”A pak už jen vyhodím prázdný plastový obal.”

První stránku s touto kolekcí jsem začala ještě ve Znojmě v obchodě. Dlouho jsem si chtěla zkusit jednu od Bey Valint. Ano opět :) Byla to celkem jednoduchá stránka, ale taková ta, co nezůstane jen na vaší pinterestové nástěnce, ale máte ji v hlavě. Prostě vás na první pohled dostane.


O prázdninách jezdíme se Šárkou aspoň na 14 dní na venkov za dědou a za babičkou. Děda má hospodářství a opravují s babičkou (a v létě i se mnou) starou školu. Takže na scrap fůůůůůra místa :). Nedaleko bydlí i Šárky dvě prima sestřenice, které jsem si na pár dní “půjčila”. A když se holky začaly trochu víc hádat, šly jsme na výlet. Na sopku. Jmenuje se Rubín a je samozřejmě dávno vyhaslá. Vrch Rubín je krásný kopec v turisticky naprosto nedotčené části naší země. Fotka holek s náručí plnou polního kvítí a krásné nové papíry...a ty vlaštovky! Konečně příležitost!


I když razítka nesbírám a používám je celkem málo, trávy a okolíky od Aladine doma prostě mám. V kombinaci s razítky Sketched Blooms od My Favorite Things to bylo přesně ono. A pak jen trošilililinku barvy - ta razítka jsou navržená tak, že ať uděláte jakýkoliv flek, vypadá to dobře :) Použila jsem vodovky od Crate Paper, které mají krásné barvy sladěné s kolekcemi od CP.


Výseky jsou ze stejné kolekce. Brala jsem prostě kompletní sadu. Jen jsem kytičkám trochu přistřihla velký bílý okraj, který mě rušil. A vlaštovky jsou vystřižené z “vlaštovkového” papíru. Z toho papíru můžete mít celé vlaštovkové hejno. A jelikož jsou v sadě všechny papíry dvakrát, můžete mít hejna dokonce dvě :)



Nadpis je tentokrát anglický. V albu to střídám. Anglické dávám většinou tam, kde nepotřebuji ten český a nebo jako v tomto případě, se mi hrozně líbí výsek nebo nálepka v angličtině. "Awesome" je tedy epoxy nálepka a "summer" jsem si vyřízla na plotru. Je to font Shorelines Script volně ke stažení na Dafont. Vyřízla jsem jednou ze žlutého papíru a jednou z černé čtvrtky. Trochu to posunula a nalepila na sebe. Jakože dlouhé letní stíny, že :)

Chtěla jsem sladit směr stínu na epoxy nálepce a na nápisu summer, ale nebylo to pěkné. Tak snad mi fyzici odpustí... A pak už jen horní a dolní proužek, trochu ohnout bílý okraj - to není skoro vidět - a celkem věrný lift byl na světě.

A tady je originál: http://myshinystudio.blogspot.cz/2017/05/springtime-layouts-pinkfresh-studio.html


A takto to vypadá v albu. Fotky jsem prohnala opět filtrem. Mým hodně oblíbeným Cinerama od PicMonkey. Prý už je to za peníze :( Mám PicMonkey koupený, asi mi to za to stojí. Tenhle filtr je přesně na to dostat fotku do “zlatavých” tónů. I ze zběsile růžových sandálů a šíleně modré oblohy, které berou veškerou pozornost dostanete fotku s atmosférou horkého letního dne....

 
Příště zase trochu podzimu....

4 komentáře:

  1. Dýchlo na,mně léto a mám chuť nakupovat další razítka! 😊 Krásná stránka, Ani, ukládám do mozkovny a určitě někdy liftnu. 😉

    OdpovědětVymazat
  2. krásny layout, veľmi sa mi páči

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, použití razítek je parádní.

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko paráda ! Ta stránka působí tak lehce a vzdušně ! Ta razítka myslím taky někde mám, budu muset oprášit :-)

    OdpovědětVymazat