pondělí 9. října 2017

INŠPIRÁCIA... PÁNSKE MINI

Môj synovec oslavoval minulý týždeň narodeniny, osemnáste. Keďže sa rozhodol, že si chce spraviť vodičský preukaz, každý z rodiny mu namiesto darčeku dal peniaze. Takisto aj ja. Nepotrpí si veľmi na obálky ani pohľadnice, ale neodpustila som si to a spravila som pre neho jedno mini prianie, v ktorom peniažky dostal.


Spravila som ho na základ v rozmere 10 x 10 cm. V lete som si u Didi objednala pekné samolepky od Echo Park - My Little Boy, a aj keď podľa názvu sú pre malých chlapcov, ja som ich objednala práve preto, že som vedela, že budem robiť niečo pre synovca k 18-tke. Samolepky som skombinovala so sadou Barber Shoppe od Kaisercraft, farebne k sebe pekne ladia:


Keďže som chcela tému motoristickú, a auto tam nebolo, siahla som po motorke. Okrem nálepiek som pridala už len pár tekutých enameliek a čiernu fixku a hotovo:


Musím sa pochváliť, že sa synovcovi naozaj páčilo. Fakt som mala radosť :) A keďže som už mala okolo seba tieto vecičky rozložené, neostalo len pri jednom prianí. Vzniklo ešte jedno mini motoristické:




A jedno mini pre chlapca:




A tu je pánske mini trio pokope:


Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat