středa 11. října 2017

INSPIRACE... PODZIM S DISTRESS OXIDES

Je tu opravdu podzim. Bohužel je definitivně po teplém počasí, které lákalo k sezení venku do nočních hodin. ALE! Já osobně mám podzim ráda. Jsem zářijové dítě, miluji podzimní barvy a procházky se psy ve svěžím podzimním vzduchu. A tak je tato inspirace takříkajíc moje srdeční. Připravila jsem si pro vás přání s podzimní tématikou a co víc, splnila jsem přání i několika z vás - vyhrála jsem si s Distress Oxides. 


POMŮCKY:
Copic Markers

Použité Distress Oxide odstíny: Spiced Marmelade, Fossilized Amber, Broken China, Peeled Paint a klasický inkoust Distress Forest Moss.

Natočila jsem pro vás video, tak si dejte něco dobrého a kávu. 
Zvu vás ke sledování :-) 


Pokud vás Terčina videa baví, nezapomeňte jí dát LIKE a nastavit si ODEBÍRAT,
aby vám žádná novinka neutekla.

Krásný barevný den!!!

3 komentáře:

  1. Terezko, opět úžasné přání....to už je vysoká škola. :-) Obdivuji Tvou trpělivost.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, i přes všechna ta úžasná videa co jsem už viděla....já to maskování fakt NECHÁPU!!:) Ale úplně miluju moment " odmaskování". Nádherné přání!

    OdpovědětVymazat