pátek 6. října 2017

PROJECT LIFE S IVANOU... JUŽNÉ ČECHY (časť 3.)

Máme tu opäť piatok a s ním je tu aj moja ďalšia časť seriálu po Južných Čechách. Čo myslíte, kam to bude dneska??? Dám vám malú nápovedu. Pôjdeme do regiónu, v ktorom sa nachádza druhý najväčší  zámocký komplex v Českej republike a mesto, ktoré navštívime je zapísané do zoznamu svetového kultúrneho dedičstva UNESCO. Nebudem vás dlhšie napínať, dneska to bude krásny Český Krumlov.


Tentokrát som mala problém vybrať fotky, bolo ich naozaj dosť a preto som vymýšľala ako ich dostať na stránku čo najviac. Napadlo ma, že najjednoduchšie bude použiť malý štvorcový formát fotiek 2x2 palce.


Fotky som si orezala a následne vytlačila. Ako ďalšie som si na bielu podkladovú štvrťku nakreslila pomocou čiernej fixky mriežku do ktorej som umiestňovala fotky a zdobenie. Falošné šitie bolo tento krát rýchlejšie (ale určite ešte lepšie by to bolo prešiť buď na stroji alebo ručne).


Ako ste si už iste všimli opäť som siahla po kolekcii Indigo Hills od Pinkfresh Studia. Povystrihovala som jednotlivé motívy zo vzorovaných papierov a použila ich na ozdobenie.


Český Krumlov je krásne miesto a určite ho odporúčam navštíviť. Len škoda, že my sme nemali na neho viac času, určite by bolo ešte čo objavovať. Ale aspoň máme dôvod vrátiť sa tam znova.


Fotiek by som mala ešte minimálne na ďalšie 2 strany, ale bola som nútená ich počet zredukovať tak, aby stránky nepôsobili preplneno. Snáď sa mi to podarilo.


A sme na konci ďalšej časti. Dúfam, že sa vám stránky budú páčiť a budete sa tešiť na ďalšie časti seriálu (ešte ich zopár bude ;D) Ja sa budem tešiť na vás pri ďalšom príspevku.

3 komentáře:

  1. Ivi, jedeme na hodně podobné vlně, to je mi jasné už dávno. Mám stránku vytvořenou stejným způsobem. Jen tam mám asi málo fotek;). Máš to boží! Líbí se mi ty natrhané papíry za fotkama...krásně narušují tu pravidelnost. A vidím propisot?;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anička dakujeeem. To som si už všimla že máme podobný štýl 😉 asi si budeme davat porady akú stránku práve tvorit. Myslím že ich budeme mať dosť podobných 😊a propisot?? Kde ho vidis?? Nepouzivala som ho alebo som už zabudla?? 😀

      Vymazat
  2. Veľmi podarená dvojstránka! :) A nie, fotiek tam nemáš príliš moc!

    OdpovědětVymazat