pátek 9. října 2015

PROJECT LIFE S DIANOU... SO FANCY OD SIMPLE STORIES

Po všech albech a minialbech se v pátečním PL vracíme ke klasickým stránkám. A začneme pěkně barevně, jednou z posledních kolekcí od Simple Stories - So Fancy

Poslední dobou jsem se na svých stránkách snažila spíš o čistý design, ale téhle kombinaci - syté růžové a tmavě modré - jsem nemohla odolat. Vykoupila jsem tuhle sadu se vším všudy, včetně enamelek, kovových svorek a chipboardů. A první dvě stránky, které jsem s ní vykouzlila, jsou mým dnešním příspěvkem.


Použila jsem klasické rozložení Design A, to je tak vždycky, když doháním. A i to, že jsem mohla tvořit pouze s jednou kolekcí a všemi jejími doplňky, mi nakonec urychlilo práci. Ne, že by tu byl PL proto, abyste splnily stránku, otřely pot, řekly si ufff a vrhly se na další. Ale někdy je prostě času málo a kreativních projektů moc. Každopádně díky krásným kartičkám a hromadě doplňků myslím ani moje rychlo-stránky na kvalitě neutrpěly...


Jestli je něco, co vždycky musím použít, tak jsou to kartičky s károvaným vzorem. Takže tady není co dodat. Snad jen., že samolepka i písmenka jsou taky So Fancy :-)

Když se koupí nová televize, je to vždycky sláva, před dvaceti lety, stejně jako teď :-) Nikdy bych neřekla, kolik radosti můžou mít dva kluci z jedné obrazovky. Zatímco kluci ladily kanály a zkoumaly funkce nového elektrospotřebiče, já jsem se zdekovala a strávila krásné odpoledne při tvoření. Dělba práce, jako za starých časů :-)


Jakmile máte doma kocourka nebo miminko, tak máte neuvěřitelnou spotřebu kartiček s nápisy "too cute" a "super cute". Tak jako já. Protože přiznejme si, manžel nebo přítel je sice taky roztomilý, ale na růžový podklad ho asi spíš nenalepíte :-)


A jestli máte taky svého plyšáka už 20 let, pak by si zasloužil minimálně jednu kartičku ve Vašem PL albu. Krtek si ji vykoledoval v 28. týdnu a tak ho mám zálohovaného, kdyby se snad chtěl odebrat do plyšových lovišť.


Kdybych měla z kolekce So Fancy něco vypíchnout, tak to je její samolepicí abeceda. Teda abecedy. Na archu jsou 4, a na kartičce vpravo vidíte dvě další z nich. Barvy i fonty mi káply do noty, a tak je mám v tuhle chvíli skoro vylepené.



Kamarádky si v Praze otevřely kavárnu, kterou ostatně znáte z minialbíčkového příspěvku. A tak jsme šli otestovat, co dobrého v ní mají a dali jsme si tam rovnou sraz s kamarádem Ondrou. Vidíme se málo, ale zato je to vždycky legrace. A vůbec mu určitě nebude vadit, že v abecedě nebylo velké "O".

Druhá stránka s touhle kolekcí byla speciální, neb mi na ni vyšel Design C (?) , kde je šest velkých kapes 10 x 15 cm. A pracovalo se mi s ní nad očekávání dobře.


Moje malá sestřička v létě letěla do Ameriky, a tak jsem toho využila a nechala si přivézt z místních hobby shopů nějaké ty scrapové záležitosti. Třeba jako dřevěnou písmenkovou abecedu, kterou jsem symbolicky použila na kartičku s fotkou ze dne, kdy Marianka odlétala za oceán.


Protože se mi hrozně líbilo zlaté písmo na téhle mrňavé kartičce a protože to přesně sedí na moje kočky, které, když scrapuju, nenechají jediný flitr nebo papírovou kytičku na pokoji, rozhodla jsem se šít. Abych vyplnila velkou kapsičku, sešila jsem prostě fotku s kartičkou a nohře stehy zajistila samolepkou. A vypadá to bezva.


Občas je fajn v PL udělat i nějakou tu fotku vlastního tvoření, když už s ním člověk stráví tolik času. A hodí se hlavně v týdnech, kdy se toho třeba moc neděje a máte nedostatek fotek. Já jsem zavzpomínala na sadu oblíbených přáníček "Soví akademie", kterou si musel zamilovat snad každý. 


Tady jsem si nějak špatně rozvrhla rozložení a nezbylo mi místo na text. Nakonec jsem to vyřešila šalamounsky a kolečko s textem prostě vyčuhuje z kapsičky. Nikde přece není psáno, že se to nesmí a já jsem PL-rebel :-)



A nakonec koláž, protože bez toho by to tak nějak nebyl Project Life. Takže to byly moje dva týdny a byly opravdu Sooo Fancy. Natolik, že už mám v košíku hozené šestkové papíry a chystám se je bezezbytku spotřebovat.

 A co vy a Simple Stories? Fanoušci - už máte doma So Fancy? Jak se Vám s ní tvoří?

Ať je Váš "lajf" jeden veký projekt Vám přeje

1 komentář:

  1. Di, Tvůj týdenní "lajf" je krásně zářivě barevný!! A dřevěná písmenka perfektně vyvažují ty jásavé barvy!
    Já už se taky těším na balíček, v kterém mi tahle hravá sada dorazí. A doufám, že barvy budou i ve skutečnosti tak syté a výrazné, jako mi přijdou z Tvých fotek.

    OdpovědětVymazat