pondělí 17. prosince 2018

VÁNOCE PODLE... IVKY

Vianočné tvorenie samozrejme neobišlo ani mňa. Tak ako dievčatá predo mnou, tak aj ja vám dnes ukážem niečo málo z mojich výtvorov.  Tento rok som sa rozhodla (aj keď na poslednú chvíľu), že sa do výroby adventného albumu December Daily predsa len pustím. Finálne rozhodnutie padlo po tom čo som na Youtube objavila myslím, že je to francúzska dizajnérka Celmascrap jej albumy sú neskutočné. Kto nepozná, jednoznačne odporúčam pozrieť. Jedným z nich som sa nechala inšpirovať a pustila sa do výroby.


Základ albumu je z lepenky, potiahnutý baliacim papieromTu by som do budúcna volila pevnejšiu lepenku a taktiež pevnejší papierNemusela by byť zlá ani napr. samolepiaca tapetaAlbum nie je príliš veľké, má rozmer cca 14 x 10 cm.


Dopredu som si predpripravila aj vnútorné stránkyTento rok to u mňa na plnej čiare  vyhrali kolekcie od Pinkfresh Studio konkrétne aktuálna Holiday Vibes a minuloročná December DaysSkombinovala som pár vzorovaných papierov z obidvoch kolekcií v odtieňoch zelenej, ružovej a šedej


Zdobenie som vopred veľmi neriešila. Na pár stránkach mám zatiaľ nachystané len číslice s označením dní. Zvyšok plánujem prispôsobiť fotkám. Myslela som, že už vám ukážem aj pár hotových stránok, ale nejak som to zatiaľ nestihla


Podstatné je, že základ mám nachystaný a to ostatné by už mohlo ísť skoro samo :-) Uvidíme...


A ideme ďalej. Samostatnou témou sú vianočné priania, ktorých výrobu som tento rok nepodcenilaZačala som už v polovici novembra.


A keď prišla sestra s tým, že začiatkom decembra sa zúčastní vianočných trhov, kde sa budú predávať handmade výrobky a že jej môžem prispieť, tak vtedy začala tá pravá vianočná manufaktúra. A mňa to začalo baviť ešte viac :-) 


S kompletnými kolekciami to ide tak ľahko. Rovnako ako pri December Daily väčšina prianí je z kolekcií Pinkfresh Studio. Nie sú to síce úplne tradičné farebné kombinácie, ale mne sa páčia.


Snažila som sa využiť toho čo najviacDrevené výseky, penové puffy samolepky, enamelky, ale stačili aj vzorované papiere. Napr. prianie s darčekmi je celé poskladané z vystrihnutých vzorov z papierov, doplnené nápisom a enamelkami.


Asi ste si všimli, že najviac prianí mám s vyrezaným kruhovým stredom. Páči sa mi tá variabilita a rozmanitosť. Aj keď je základ rovnaký vo finále je každé prianie iné.


Aby som udržala tradície, pár prianí som nakoniec predsa len urobila v tradičnej zeleno-červenej kombinácii.


Posledná dekorácia je mimo scrapové tvorenie, ale vyrobila som si ju sama tak som sa chcela s Vami  o ňu podeliť.  Na jej výrobu Vám stačí nejaká sklenená nádoba/váza, falošný snehsvetielka, vetvičky a zaujímavá dekorácia je na svete.


Ďakujem, že ste nakukli. 
Želám vám krásne, tvorivé, adventné chvíľe.
Budem sa tešiť zase nabudúce.

2 komentáře:

  1. A ja se tesim na to dd!! Pranicka jsou taky super!!

    OdpovědětVymazat
  2. No pranicka jedno hezčí než druhé a na dd se těším neskutečne. A dekoracka s jelinkem super

    OdpovědětVymazat