úterý 13. srpna 2019

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... ALBUM A ZÁPISNÍK

Pre augustovú challenge som si dnes pripravila rýchlu inšpiráciu v podobe jednoduchého albumu a zápisníka:


Album aj zápisník sú v rozmere A5, zviazané v knihárskych kruhoch. Vonkajšie dosky som potiahla papierom z kolekcie Simple Vintage Traveler od Simple Stories.  


Aby k sebe ladili, vybrala som si rovnaký papier - Take Me Away s motívom balónov.



Po usušení dosiek som ich ozdobila nálepkami z tejto kolekcie a lepenkovými nápismi. 


 


Dosky som predierovala, do albumu som vložila čisté pevné listy, do zápisníka linajkovú náplň.





A tu sú pekne spolu, pripravené na zápisky a fotky:


Prajem krásny deň a ešte kopec letných zážitkov :)


2 komentáře:

  1. Danielko to je moc pěkné! Miluju sety :) a ta kolekce je skvělá. Ač nejsem Vintage milovník, název mě neodradil...a má krásné tlumené barvy a ty mapy jsou dokonalé!!:)

    OdpovědětVymazat