středa 17. června 2020

INŠPIRÁCIA... SVADOBNÉ VENČEKY

Keďže sa svadby po dlhšom čase znovu rozbehli, opäť som sa dostala k tvoreniu svadobných prianí a krabičiek. Siahla som po svojom obľúbenom perleťovom papieri a nových šablónkach, z ktorých som vytvorila niekoľko prianí a exploding boxov.


Ako prvé by som rada ukázala dve priania, ktoré vznikli z kombinácie perleťového a svetlozeleného papiera. Na oboch je dominantnou ozdobou jemný venček vyrezaný cez Big Shot. Venček som si vyrezala viac krát a na pohľadnice som ho navrstvila. Na jednej pohľadnici som ho ozdobila malými srdiečkami od Wycinanka, zelenými kamienkami a bielymi perličkami, do stredu som dala malý výrez novomanželov.



Na druhé prianie som k venčeku dala väčšieho motýľa a dozdobila som ho malými kvietkami vyrezaných cez šablónu Spring Sprig.



Venček som použila aj pri exploding boxoch. Vyrobila som z nich stredovú ozdobu na dno krabičky, kde som ho opäť navrstvila a do stredu som nalepila papierové kvietky a postavy novomanželov.








Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat