pátek 15. října 2021

INSPIRACE... OZDOBENÝ NÁPIS

Přání nemusí být plné obrázků. Tato inspirace je toho důkazem. Hlavní roli na něm totiž hraje nápis :-) Osobně mám vyřezávací šablony písmen moc ráda. Jednak si poskládám cokoli mě napadne a pak si můžu vyhrát s umístěním, barvami, velikostí atd. Nápisy jsou vděčné téma, protože jde udělat přání k jakékoli příležitosti. Záleží jen na tom, co vymyslíte a jak to nazdobíte. V tomto příspěvku jsem si pro vás připravila vánoční, ale na konci videa jsem vám nafotila i jedno halloweenské :-)

Užijte si video!


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com


Krásný den!









2 komentáře:

  1. Tvoje přáníčka mě nepřestávají bavit.Neustále mě fascinuje s jakou lehkostí vybarvuješ pomocí fixů obrázky.Nešlo by udělat pár článků zabývajících se těmito fixy? Které odstíny si do začátku pořídit,jak nejlépe vybarvovat, jaké jsou nejčastější chyby...Jestli máš vyzkoušené i jiné značky než Ciao.Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucko,
    moc děkuji :-) Já mám nejoblíbenější fixy TOUCH a COPIC. A moc se mi líbí tvůj nápad na video zaměřené na alkoholové fixy. Určitě popřemýšlím, jak to pojmout a zkusím něco natočit. Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat