pondělí 18. října 2021

INŠPIRÁCIA... LAYOUT VITAJ JESEŇ

Ahojte, po malej tvorivej kríze som tu opäť s inšpiráciou na stránku. Jeseň je tu, ročné obdobie, ktoré je pre niekoho obľúbenie a pre niekoho nie. Ja sa radím do tej prvej skupiny a jeseň si užívam (hlavne tie slnečné dni plné farieb) a ako ju mám rada to uvidíte na dnešnej stránke


Jesenný večer je ideálny na vystrihovanie. Aj keď to skracujúce sa svetlo je teda mínus. Vytiahla som moje jesenné zásoby a vybrala z nich papiere s tématikou listov a začala vystrihovať.


Po viacerých pokusoch o rozloženie som sa nakoniec rozhodla, že vytvorím veniec. Máte to aj vy tak, že najprv skúšate rôzne rozmiestnenie a nakoniec skončíte pri tom prvotnom "najjednoduchšom"? Tu asi naozaj platí, že si to netreba zbytočne komplikovať.


Biely podklad si pýtal trochu "zašpiniť"  tak som pridala pár farebných fľakov a prskancov. Fotky som nakoniec vyrezala do tvaru kruhu a myslím, že už viac zladené ani nemohli byť :-). Na záver som pridala nadpis a farebná stránka na privítanie jesene bola na svete.


Snáď sa vám bude páčiť a naladí vás na tú správnu jesennú atmosféru. Ďakujem za váš čas, budem sa tešiť pri ďalšom jesennom projekte ;-). Inšpirácie nie je nikdy dosť.







2 komentáře:

  1. Vypadá nádherně podzimně.Přesně to vystihuje atmosféru slunečného podzimu, plného barev.

    OdpovědětVymazat