pondělí 19. září 2022

INSPIRACE... JACK

Pokud máte stejně jako já pocit, že vás válcují povinnosti na všech frontách, že zanedbáváte svůj koníček a jediné na co máte prostor a sílu je na něj myslet, tak přesně pro vás mám dnešní inspiraci. Potřeba vytvořit si stránku byla už tak silná a všechny ty novinky na stránkách Pretty Papers tak krásné, že jsem prostě musela. Zkusila jsem stránku "deníčkového" typu. Vlastně "jen" spousta fotek, text a vystřihané motivy. Papírové nebe pro vystřihovánky jsou všechny kolekce od Paper Haeven. Vybere si každý, v mém hledáčku skončily všechny motivy lesa a divoké přírody.


Naprosto úžasná je čtvrtka s horama, číslo 05 - Born To Be Wild kolekce. S papíry, které jsou sami o sobě obrazy to někdy bývá složité při vlastním použití na stránku, ale tenhle je úplně super. Skoro nic už nepotřebujete a naopak nebere si více pozornosti než je nutné


Malí vlčci jsou roztomilost sama. Objednala jsem je si právě kvůli Šárčině rumunskému dobrodružství, výletu, kde jsem sice nebyla, ale přivezla z něj spoustu fotek. Fotky jsme vyvolali do jejího prázdninového deníčku a pár jich zbylo. Ukojila jsem svou potřebu tvořit právě na nich:). Na většině fotek je "divoký" pes Jack, kterého si tam Šárka oblíbila, strávil s nimi v horách několik dní a samozřejmě si ho chtěla vzít domů


Vlčky najdete na papírovém pásku - paper strip č. 05 - Born To Be Wild společně s dalšími zvířátky, hlavně ptáčky. Ty určitě ještě použiju. Mají perfektní velikost na zdobení čehokoliv - deníků, stránek i přáníček. Smrky jsem částečně vystříhala ze širokého papírového pásu - Paper strip - Born To Be Wild a částečně ze čtvrtky č. 01 - Born To Be Wild, tam je jich celý les:). 


Výtvarníci v Paper Heaven se opravdu snažili a myslím, že se jim ta roztomilost povedla skoro jako Matce Přírodě:). Koukněte i na další papírové pásky, najdete zvířátka i z našich lesů a třeba je to přesně to, co teď během deštivých dnů a zářijového shonu potřebujete udělat. Vystříhat si pár roztomilých zvířátek:). 



Těším se na příště!



Žádné komentáře:

Okomentovat