středa 21. září 2022

INŠPIRÁCIA... NA LODI

V poslednom čase som zo svojej tvorby úplne vypustila layouty. Presnejšie, posledný layout som spravila pred tromi rokmi. Nejako mi na to stále neostával čas, a keď som si ho konečne spravila, radšej som naše fotky dávala do minialbumov. Ale dala som si záväzok, že konečne spravím opäť nejaké layouty, a dnes by som vám rada ukázala prvý z tohto leta.

Vybrala som si fotky mojej Alice z výletu loďou počas našej rodinnej dovolenky. Keďže layouty som vždy rada robila veselé a farebné, vybrala som si dve letné kolekcie - Summer Dreams od Echo Park a Sunkissed od Simple Stories. Z kolekcie Summer Dreams som použila len jeden papier na podloženie fotiek a nápis na kartičke.

Z kolekcie Sunkissed som použila tiež jeden papier na podloženie fotografií a celý layout som ozdobila papierovými výrezmi.

Na fotky som pripevnila drevené štipce, layout som ešte dozdobila niekoľkými flitrami a doplnila nápisy.


Prajem krásny, slnečný deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat