neděle 5. května 2013

16. Challenge "Okýnková" :-D

Další výzva bude tak trochu technického rázu.... Nééé, počkejte, ještě neutíkejte! Nepůjde o nic složitého a nesplnitelného. Myslím, že něco podobného už někdy vykouzlila každá z vás. Budeme totiž tvořit co? Okýnka! 

  • TÉMA: Pohled z okna... (ehm, takové lehce vzletné, ale budiž...)
  • PODMÍNKA: na vašem projektu musí být okénko (sem mi to "ý" moc nesedí... bože, ta čeština je vážně divná...), může být vyříznuté, namalované, otvírací / zavírací, prostě jakékoli...
  • ZADÁNÍ: vytvořte přání nebo scrapbookovou stránku na dané téma a s danou podmínkou
  • TERMÍN: fotky posílejte do neděle 26. 5. 2013 na email info@prettypapers.cz, do předmětu zprávy napište CHALLENGE. Pokud předmět nebude správně vyplněn, nezaručuji, že email dohledám. Fotky poté budou vystaveny zde na blogu a výherce opět určíme losováním pomocí Random.org
  • VÝHRA: abychom zachovaly alespoň nějakou linku mezi zadáním a výhrou, zůstaneme u té techniky... výhrou tentokrát bude rýhovací podložka SCOR-PAL (palcová) v hodnotě 749 Kč!


Já jsem na ukázku vytvořila přáníčko... bohužel až pár dní poté, co jsem psala zadání challenge do tohoto článku. A teprve teď, když na to koukám, jsem si všimla, že jsem tak úplně neobsáhla téma... na to jsem totiž úplně zapomněla, haha. Protože ale moje přání má být přáníčkem pro kamarády stěhující se do nového domova, řekněme, že je to pohled z NOVÉHO okna... :-) Teda ne že bych takové kamarády momentálně měla, je to přání do šuplíku...

Článek s přáníčkem i ukázková stránka od Screbly se na blogu objeví v následujících dnech.

 

3 komentáře:

  1. Já myslím, že přáníčkářky to zvládnou levou zadní a neboj projektů bude zase požehnaně:-) Držím všem palce...

    OdpovědětVymazat
  2. Super.... zadání se mi moc líbí a protože výzva je výzva, pustím se do stránky :-)
    Tvé přáníčko se mi moc líbí. Tyhle barvičky k sobě dokonale sednou.

    OdpovědětVymazat
  3. to je opravdu výzva...a výhra je luxusní

    OdpovědětVymazat