čtvrtek 9. května 2013

Project Life - 4. týden II

Jsem zamilovaná... Jsem sice pozadu, ale stále zamilovaná. Project Life mě prostě chytil. Poctivě fotím, poctivě píšu poznámky a poctivě pomalinku dotahuju... Mám hotovo jen do konce února, ale nevzdávám to. Z každé hotové stránky mám radost, z té poslední úplně největší - je narozeninová, krásně veselá. Tady jen malá ukázka:


Než ale venku začnou tropy a budeme se modlit za 30 ve stínu, mám tu rychle ještě stránku hodně zimní :-) Je to konec ledna, kdy jsme si z plnými doušky užívali sněhu. Vydržel dlouho, v našich poměrech věc nevídaná...

Jako podklad jsem použila papír v netradičních barvách, zvláštní zastřená zelenkavá... Bylo mi líto použít cokoli z mé sbírky vyloženě zimních čtvrtek. Já ty zimní bílomodré čtvrtky šmrncnuté červenou prostě miluju a proto jsem žádnou z nich nemohla obětovat. Alespoň zatím. 


Použila jsem jedno z novějších razítek od Kety, která tu mám už od ledna a ještě pořád nejsou vložené do obchodu. Prosím o shovívavost, až budu v létě vkládat razítka se zimními sporty.


Za kartičku vpravo si sice medaili nezasloužím, ale podařilo se mi tam vecpat rekordní počet fotek. To sáňkování se mi tak hezky podařilo nafotit rozfázovaně, bylo mi líto ty fotky nepoužít.


Opět razítko od Kety a journaling psaný rukou. Vyhýbám se tomu jako čert kříži, ale občas není zbytí. Ale už se mi konečně podařilo vše pořádně nastavit a kartičky 10x15 cm si tisknu na tiskárně. 

Jsem na to šla minule nějakou megaoklikou, nevím proč. Snažila jsem se přesně napasovat formát A6 na čtvrtku A4 a prostě mi to pořád nesedělo. Jsem si tam nastavovala velikost tabulky o jedné jediné buňce velikosti 10x15 cm, která se ale dle napsaného textu zvětšovala a nikdy nezůstala v zadané velikosti. NESMĚJTE SE A NEKRUŤTE HLAVOU, taky to teď nechápu :-) Když jsem ten text potom ořízla, vždycky to bylo větší nebo menší, než jsem potřebovala. Jsem z toho byla tak rozčilená, že mě nenapadlo si nastavit formát stránky rovnou na A6 :-) Teď už to jde jako po másle. Ale jinak jsem chytrá holka!


Díky za nakouknutí, mějte krásný den a něco pěkného si vytvořte!

3 komentáře: