středa 21. ledna 2015

DIY tutoriál... Washi tape přáníčko

Nerada říkám něčemu "rychlovka", protože to většinou vzbuzuje dojem, že se daná věc odflákne. Jsou ale takřka zázračné scrapbookové materiály, které se dají bleskově použít a i přesto vytvoří velmi efektní dojem. A přesně tak vypadá práce s washi páskami, jedním z mých nejoblíbenějších materiálů. Prostě utrhnete, lepíte, tvoříte...

Přáníčko z washi pásek se skládá ze dvou částí. Jako základ jsem použila čtvercové přáníčko od Papermanie. Z papíru s podobnou strukturou (můžete obětovat jedno další přáníčko) jsem následně vyřízla čtverec se stranami zhruba o 1 cm menší než je původní rozměr. Ten bude tvořit vrchní vrstvu.


Pomocí oblíbené mašinky Big Shot a srdíčkové šablony jsem do čtverečku "vykouzlila" děravé srdíčko, pod kterým budou vykukovat právě washi pásky. Kousků, které z šablony vypadnou, se hned nezbavujte - můžete je například pokrýt zlatými glitry a použít na ozdobu vnitřní strany přání.

Lehce "ošuntělý vzhled" okrajů jsem vytvořila pomocí postaršovače okrajů.  A aby na bílém podkladu celá vrchní vrstva pěkně vynikla, přetřela jsem okraje distress inkoustem (odstín Tumbled Glass).


Razítko - ať už bude váš nápis jakýkoliv – natiskněte, ještě než čtverec s vyříznutým srdíčkem přilepíte, později by vás to pěkně potrápilo a papír by se pod tlakem razítkování pomačkal. A tím jsme prakticky hotovi s vrchní částí.

Na přáníčkový základ jsem pak lepila jednu washi pásku za druhou tak, aby vytvořily pod vykrojeným srdíčkem pěkné proužky a nikde nepřesahovaly. Výhodou washi pásek je, že se dají celkem lehce strhnout, aniž by poničily podklad, takže pokud se nepovede napoprvé, máte spoustu dalších pokusů. Když všechno správně sedělo, nalepila jsem připravenou "srdíčkovou" vrstvu. Díky použití pěnové lepicí pásky celé přáníčko získalo parádní 3D efekt.


Nakonec jsem ještě přidala pár perliček od ScrapBerry´s z kolekce Versailles a dovnitř již zmíněná poglitrovaná srdíčka.


Přáníčko z washi pásek mi vzniklo pod rukami jako narozeninové, ale pokud použijete jinou barevnou kombinaci, na světě může být třeba krásná valentýnka.


Krásné kreativní tvoření!

5 komentářů:

  1. Jee, tu šablonu chci! Někdy je opravdu v jednoduchosti síla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šablona Heart of Hearts od IO Stamps, bohužel už nevím, kde jsem se k ní dostala... :-( Třeba Didi sežene :-)

      Vymazat
    2. Díky, já jí nedávno někde viděla, ale nejsem moc na srdíčka, tak jsem jí přešla... Ale když ji vidím v tomto provedení... :-)

      Vymazat
  2. Téééda, moc pěkná "rychovka" :-) člověka to hned inspiruje a chce hned zaklapnout notebook a už tahat papíry, šablonky a jiný kravinky :)))) (jen kdyby mi tu neběhaly kolem dva raubíři, který chtěj vždycky všechno taky "montovat" se mnou... pak to podle toho vypadá :( :-D )...

    OdpovědětVymazat