pondělí 11. dubna 2016

DIY TUTORIÁL... Duhové přání

Díky aktuální "vodovkové" challenge jsem po delší době oprášila akvarelky a díky tomu si uvědomila, že tyto úžasné barvičky zbytečně dlouho ležely neprávem opomenuty v šuplíku. V záchvatu tvořivosti jsem vystřihla pár layoutů a napadlo mě vyrobit taky jedno úplně jednoduché přání, které jsem už kdysi velmi velmi dávno zahlédla na You Tube.


Požívám barvy v kalíškách Twinkling H2O, ale stačí obyčejné akvarelové barvy, Distress Stain nebo Distress Inky obtisknuté na akrylátový bloček. Minimálně 5 až 6 odstínů, aby tvořily pěknou duhu.

Z akvarelového papíru jsem uřízla obdélník 9 x 10 cm (výsledné přání bude klasické čtvercové 13,5 x 13,5), natřela zlehka čistou vodou a obyčejným měkkým štětcem namalovala rychlými tahy duhové pruhy. Přesušíme pistolí, aby se barvy nestihly úplně vpít jedna do druhé.


Voděodolným inkoustem natiskneme razítko a přesušíme pistolí, ať se inkoust zafixuje. Na vodovkovém povrchu schne jinak inkoust óóópravdu dlouho...


A teď to hlavní! Na řezačce náš duhový obdélník nařežeme na 2 cm pruhy a pomocí pěnové 3D lepicí pásky nalepíme na černou čtvrtku. Aby nám pruhy nikde neujížděly, doporučuji přiložit pravítko a lepit podél něj. A zároveň pomocí pravítka hlídat mezery mezi pruhy tak, aby byly široké zhruba 3 mm. Na závěr čtvrtku ořízneme kolem nalepeného motivu (asi 3 až 5 mm) a pomocí oboustranné pásky nebo rolátka nalepíme na bílý čtvercový základ přání.


Doplníme razítkem od Kety a máme hotovo!

Malování duhy je tak nakažlivé, že jsem rovnou musela vyrobit ještě jedno přání v tlumenějších barvách - tentokrát pro změnu s vážkami...


Už se neskutečně těším, jak nás s vodovkami překvapíte v aktuální challenge Vy, milé dámy...
Přeji zábavné vodovkové tvoření!

9 komentářů: