středa 20. dubna 2016

DIY TUTORIAL... Motýľ s 3D efektom

Dnes som si pre vás pripravila návod, ako vyrobiť takéhoto motýľa s 3D efektom:



Na jeho výrobu som použila hodvábny papier od Tima Holtza Tissue Wrap / Melange a biely papier vyššej gramáže:


Odstrihla som si kus hodvábneho papiera a nalepila som ho na biely papier:


Schválne som si vybrala časť papiera s týmto motýľom, pretože som ho potom vystrihla:


Obkreslila som ho na zvyšnú časť podlepeného papiera dva krát a oba motýle som vystrihla:



Dva motýle, ktoré majú motív písma, som prehla na polovicu potlačou smerom dovnútra:


Na motýľa s potlačou krídiel som zozadu prilepila najskôr jedného preloženého motýľa. Lepidlo som naniesla na jednu polovicu krídiel a prilepila do polovice motýľa:



Na druhú polovicu motýľa som prilepila druhého preloženého motýľa. Toto je výsledok:




Nie všetky okraje sa pekne prekrývali, trčiace časti po okrajoch som zastrihla:


Na zadnú časť motýľa, kde sú vlastne viditeľné dva preložené motýľa, som naniesla lepidlo a prilepila som ho na pohľadnicu:



Dozdobila som ju šnúrkou a papierovými kvetmi:




Keďže ma veľmi zaujal hodvábny papier od Tima Holtza, vyrobila som s ním ešte jedno prianie, kde som tiež poskladala takéhoto motýľa. Podkladový papier som však celý prekryla hodvábnym papierom a motýľa som naopak nechala v pôvodnej farbe:



Týmto spôsobom sa dajú vyrobiť rôzne ozdoby na priania, nie len motýle. Mne sa na týchto motýľoch páči, že vyzerajú akoby mali každú chvíľu odletieť :) Vyskúšajte si takého motýľa urobiť tiež a pochváľte sa na našej Pinterestovej nástenke.

Prajem krásny deň

2 komentáře: