neděle 29. května 2016

CHALLENGE 05/2016... MÁME VÍTĚZE

Tentokrát jsem až do poslední chvíle nevěděla, jak hlasování dopadne. Hlasy dostaly snad všechny projekty :-) Nakonec jsem se ale přece jen dopočítala...

V kategorii přáníček vyhrává:

 Marie M.

V kategorii layoutů vyhrává:

Jana S.

Moc vám děvčata gratuluji, o výhru se prosím přihlaste ve své příští objednávce. Uveďte prosím kód: Challenge 05/2016.

Ráda bych také poslala do světa odměnu slíbenou jedné z vás za komentáře v článku o naší nové posile design teamu - Ivce. Ozdoby od Simple Stories posíláme Renátě V. :-)

4 komentáře:

  1. Jééé, to mám radost, děkuji. Moc gratuluji Janě i Marii.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za hlasy; mám radost, že se stránka líbila. Také moc gratuluji Marii a Renátě! Enjoy! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za všechny hlasy, mám velkou radost, že se přáníčko líbí a že v takové konkurenci uspělo. Gratuluji také Janě a Renátě.

    OdpovědětVymazat