středa 24. května 2017

INŠPIRÁCIA... KVETINOVÉ PRIANIE SO SEAM BINDING

Keď sa na Pretty Papers objavili stužky seam binding, až som poskočila. Už nejaký čas som sa ich snažila zohnať, ale márne. A teraz tu boli v toľkých farbách, až mi oči prechádzali. Mám ich rada, skvele sa hodia na priania v štýle vintage alebo shabby chic. Objednala som si k nim jeden z nových papierov od Stamperia a keď mi balíček prišiel domov, spravila som z nich kvetinové prianie:


Seam binding je veľmi jemná stuha, ktorá sa dá použiť v jej pôvodnom stave, rovná, alebo sa dá veľmi jednoducho pokrčiť - a ja rada používam práve tento druhý spôsob. Pôvodne vyzerá takto - sem tam nejaké malé pokrčenie, ale ja som ju chcela pokrčenú viac:


Takže som ju vzala do ruky, skrčila som ju medzi prstami:


a zviazala som ju niťou:


Namočila som ju do vody a zavesila na okno, aby sa sušila. Keď bola polosuchá, niť som dala dolu a nechala som ju voľne dosušiť. A dostala som takúto podobu:


Uviazala som z nej mašľu a použila som ju na prianie:


Základom je papier od Stamperia, ktorý som po okrajoch opracovala "ničičom" a malým tupovacím štetcom jemne nafarbila bielym gessom:


Na dekorovanie som použila kartónový výrez od Scrapiniec, látkové kvety, malú doily vyrezanú na Big Shote, vystrihnutú vážku, ľanovú šnúrku, pár samolepiacich kamienkov a seam binding:




Pochváľte sa nám aj vy vašimi prianiami so seam binding, budeme sa tešiť.

Prajem krásny deň

Žádné komentáře:

Okomentovat