pondělí 22. května 2017

INŠPIRÁCIA... LAYOUT TARA

Dneska som tu opäť s ďalším novo vytvoreným layoutom. Baví ma skúšať nové veci a techniky. Najčastejšie čerpám inšpiráciu na stránkach mojich obľúbených scrap dizajnérok alebo na Pintereste. A nebolo tomu inak ani tento krát. Zaujali ma stránky francúzskej dizajnérky Nathalie Lindivad a najmä tie kde použila bielu, čiernu v kombinácii s nejakou výraznejšou farbou. Preto som sa rozhodla, že si vyskúšam aj ja vytvoriť stránku v podobnom štýle.


Zvolila som si kombináciu troch farieb: čiernu, šedú a doplnila som ju o výraznejšiu žltú.
Fotky som taktiež použila v čierno-bielom prevedení.
Zdobenie som tento krát tvorila pomocou razítok a šablón.


Ako ďalší doplnok som použila štítky, ktoré som mala doma už dlhšie vytlačené a teraz sa mi dokonca farebne úplne hodili.


Hlavný nápis som umiestnila (možno nie úplne tradične) do pravého horného rohu.
A opäť som šila na stroji. Prvý krát som si vyskúšala prešívanie písmeniek a páčilo sa mi to.


Chipboardy (friends forever, foťák, best times) sú z kolekcie Me and My big ideas od Mambi.
Farebne mi tam úplne zapasovali a to som ich vytiahla len náhodou. 


Tak a tu je finálna stránka v celej svojej podobe.
A ja som s ňou (trošku neskromne) nadmieru spokojná :-)



A čo vy??
Patríte tiež medzi tých ktorý radi skúšajú nové veci a techniky???
Ďakujem za Váš čas. 
Želám Vám krásny deň.


5 komentářů:

  1. Nádherná stránka, ta žlutá ji krásně rozjasnila... Super kombinace

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, to ses zase vyřádila :). Spousta zajímavých detailů..... a technik :). Mám to dost podobně - Také mně baví zkoušet stále něco nového a inspirací je tolik....:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, máš to opět parádní. Taky se mi tvorba Nanat moc líbí. :-)

    OdpovědětVymazat