sobota 12. srpna 2017

PROJECT LIFE S IVANOU... JUŽNÉ ČECHY seriál časť 2

Dneska som tu s druhou časťou môjho seriálu po Južných Čechách. Som rada a teší ma, že sa Vám prvé dve "lesné" stránky páčili. Dneska sa presunieme z lesa k vode a bude to tam skoro ako pri mori, ale naozaj len ako. Nech sa páči poďte sa pozrieť, dneska to bude Lipno.


Rozvrhnutie stránok som si určila na začiatku čiže táto práca mi aj do ďalších dielov odpadá.
Jedna veľká stránka 8,5 x 11 inch a druhá stránka v rovnakej veľkosti, ale s kapsami.
K vode som nemohla zvoliť inak ako modrú farbu.


Opäť som na stránku použila viac fotiek.
A tento krát som na zdobenie použila hlavne razítka.
Spojovacím prvkom sú obláčiky, ktoré som povystrihovala zo vzorovaného papieru.


Výsledná veľká stránka je jednoduchá, ale nič viac jej už podľa mňa nechýba.


Čajky, ktoré som použila na obidve stránky sú kovové svorky, ktoré som mala doma už dlhšie. Konečne som ich mohla použiť.  A stránky super doplnili a oživili.


Tieto menšie rozmery majú výhodu v tom, že si vystačíte aj s málom.
Nie je potrebné množstvo materiálu.
Tu som konkrétne použila dva papiere v modrom odtieni, razítka, kovové svorky a čiernu fixku.




A tu už sú "morské" stránky pekne spolu.
(Prvé boli lesné, teraz morské čo bude na budúce :)


Pre dnešok by to bolo všetko.
Ďakujem za Váš čas.
Budem sa tešiť opäť pri ďalšom diely môjho seriálu po Južných Čechách.



5 komentářů:

  1. Moc krásné stránky! Jsem napnutá jaké téma bude příště.

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektne! Zladene a krasne. ❤ Tie cajky su naozaj super, aj ja chcem! 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedené :). V novém formátu jsi se zabydlela bez problémů koukám. A teď, který Tě baví víc? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky díííki moc. Kami neboj čoskoro sa dozvieš ;) Jani čajky som kupovala ak si dobre pamatám v nejakom papiernictve v Plzni :) Anička ťažká otázka obidva formáty majú niečo do seba. Na takéto spracovanie dovolenky a výletov je tento menší formát super, ale bez veľkých 30 layoutov si to neviem predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám veliké zpoždění v prohlížení tak pěkných příspěvků.To je krása, jak to umíš pěkně k sobě sladit,podklad k fotkám i zdobení i komentář.Tam prostě vůbec nic nechybí.I pěkný titulek.Jsi kouzelnice.Pěkné pěkné pěkné 👍🔆😊

    OdpovědětVymazat