pátek 22. prosince 2017

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... WONDERLAND

Kolekcia Helz Cuppleditch Wonderland je tak rozkošná, že som si tohto pána ilustrátora vyhľadala cez Google a strávila som asi dve hodiny prezeraním jeho ilustrácií, ktoré sú jedny z najmilších, aké som v poslednej dobe videla (odporúčam vyhľadať). Ja som mala od Pretty Papers kolekciu papiera, 3D samolepky a papierové ozdoby, z ktorých som spravila niekoľko vianočných prianí:


Jedno z prvých prianí, ktoré som z tejto kolekcie spravila, ste už mohli vidieť ako inšpiráciu v aktuálnej hviezdnej challenge:


Použila som biely podkladový papier, na ktorý som si pečiatkou a čiernou farbou natlačila nápis. Z jedného obrázku Wonderland som si vystrihla tučniakov a priložila som ich na prianie. Z papierov Wonderland som si raznicou vysekla drobné hviezdičky, ktoré som postupne lepila do kruhu okolo nich. Potom som tučniakov podlepila 3D samolepiacimi štvorčekmi, pridala pár bielych enamelových bodiek a drobné biele hviezdičky a prvé prianie bolo hotové:


Celkom sa mi zapáčilo, tak som v tomto duchu spravila ešte tri priania. Na tieto som použila 3D samolepky Wonderland (sú fakt pekné, miestami glitrované). Prvé prianie je s vianočným stromčekom:



Druhé prianie je s medvedíkmi a balíčkom:



Posledné, tretie prianie sa mi páči najviac, tento snehuliak je pre mňa najkrajšou nálepkou z celej kolekcie. Pridala som k nemu ešte rolničku na šnúrke:



Tieto priania sú celkom clean & simple, a tak som si skúsila spraviť aj pár prianí s použitím papierov Wonderland. Pri nich som prvý krát v živote skúsila použiť také tie bambulky na šnúrke:



Prajem krásny deň!

2 komentáře:

  1. To jsou opravdu nádherná přání. Moc se mi líbí ten kruh z hvězdiček, které ladí barevně s obrázkem. Je to skvělý nápad! Doufám, že do příštích Vánoc ho nezapomenu :-D a s dovolením také použiji.

    OdpovědětVymazat