pátek 8. prosince 2017

INŠPIRÁCIA... LAYOUT "BEAUTIFUL"

Keď dvaja robia to isté nemusí to vo finále vyzerať rovnako. A o tom bude môj dnešný príspevok. Úplnou náhodou (bez akýchkoľvek dohôd) sme sa s Aničkou zhodli a tvorili rovnaký layout. Už viem, prečo sa mi vždy Aničkine stránky  tak páčili a vo väčšine prípadov získala môj hlas v challenge, ktorých sa zúčastnila. Máme totiž rovnakú obľúbenú scrapbookovú dizajnérku Missy Whidden, ktorou sa nechávame inšpirovať.  A keďže Anička vám už svoju stránku predviedla tu, tak dnes som na rade ja. Poďte sa pozrieť ako vyzerá môj "BEAUTIFUL" layout.


Ja som si ako podklad na vytorenie farebných obrysov vybrala kvetinky vystrihnuté z "vyrezávaného" papiera od Amy Tangerine.  Prišlo mi to ako najjednoduchšia a najrýchlejšia varianta, keďže žiadnu takú šablónu, ktorú by som mohla použiť, doma nemám.


A malo to aj ďalšie plus. Konečne som mohla naplno využiť moje nové akvarelové farby od Prima Marketing, ktoré som si objednala u Didi (mimochodom sú fakt parádne).


Postup bol rovnaký ako u Aničky. Najprv som si vytvorila farebný podklad a potom stačilo doplniť fotku a pár ďalších drobností. Ja som okrem maľovaných kvietkov pridala aj pár vystrihnutých. Aby bola stránka ešte viac farebnejšia podlepila som ju na záver farebným papierom.


A tu je finálna stránka v mojom podaní. Čo na ňu poviete?? Podobá sa viac na tú Aničkinu alebo na tú od Missy? Ja musím povedať za seba, že tá Aničkina sa mi páči najviac.

Ďakujem za váš čas a budem sa tešiť zase nabudúce.

1 komentář: