pondělí 16. dubna 2018

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... SVADOBNÉ KRAFT INŠPIRÁCIE

Tento mesiac je vyhlásená challenge na tému Kraft papier a ja mám z toho fakt radosť. Kraft papier používam rada a veľa. Na priania, zápisníky, albumy, a v poslednom čase ho často používam aj na veci svadobné. So žiadosťou vyrobiť niečo z kraft papiera sa na mňa obracia stále viac zákazníčok, mne samej tento štýl sedí tiež, takže s ním robím veľmi rada. 


Začalo to minulý rok, keď som robila pre svojich priateľov svadobné oznámenia.


Základom bol kraft papier, text bol natlačený na bielom papieri hnedou farbou, aby pekne ladil, a k tomu previazaný jutovým špagátom. Na základ z kraft papiera som text lepila penovou 3D páskou, aby trochu vystúpilo do priestoru. Nevesta so ženíchom boli veľmi spokojní (ale bola to makačka, robila som 110 kusov), a to ma moc tešilo :)

Potom prišli na rad pozvánky na 40. narodeniny pre kamarátku. Prišla ku mne domov, ukázala som jej pár vecí, ktoré som robila, a vybrala si tiež kombináciu kraft papiera s bielym papierom. Pozvánky som urobila otváracie na stred, text bol vo vnútri, po okrajoch som na biely papier naembossovala cez kapsu vzor kvetín. Do stredu kvietkov som dala malú bielu kvapku tekutej enamelky. Pozvánky sa tiež zaväzovali jutovým špagátom.


Keďže sa dosť venujem výrobe svadobných vecí, obrátila sa na mňa zákazníčka so žiadosťou o poďakovania pre rodičov v rustikálnom štýle. Spravila som návrh a jej sa páčil - veľké otváracie poďakovanie z kraft papiera s tlačou na prednej strane a textom vo vnútri:


Zdobenie som zvolila jednoduché - bielu čipku a stuhu previazanú jutovým špagátom. Zaradila som ho do ponuky do môjho obchodíka a už som ich spravila viac aj pre iné páry :)

Napokon som asi troma týždňami skúsila spraviť z kraft papiera aj svadobnú knihu.


Svadobné knihy robím od základu celé ručne. Obálka je z knihárskej lepenky, vo vnútri biele matné listy, ktoré predierujem a spojím knihárskymi kruhmi. Túto knihu som ozdobila jutovou stuhou, ktorá je obšitoá krajkou, nápis som vytlačila na biely papier a vyrezala cez šablónu do tvaru srdca. Na jednu stranu som prilepila kartónový výrez svadobného páru, na druhú stranu biele lístky vyseknuté raznicou, hnedé kvietky vyrezané cez šablónu na Big Shote a biele papierové ruže. Mne sa kniha veľmi páčila, a očividne aj mojim zákazníčkam - včera som dokončila tretiu.


A pri svadobnej téme nemôžem vynechať svadobné priania. Tie z kraft papiera majú tiež svoje čaro, zdobenie im stačí jednoduché - biela čipka alebo stuha, špagátik alebo ľanová šnúrka a lepenkové výrezy - napr. spojené srdcia.


alebo vtáčiky:


Kraft papier v spojení s bielou farbou je pre mňa neodolateľnou kombináciou, a ako vidíte, dá sa z neho tvoriť aj k svadbe. A vám sa páči? Dúfam, že áno. A ja sa už teraz teším na vaše práce, ktoré nám pošlete do challenge.

Prajem krásny deň!


3 komentáře: