pondělí 21. května 2018

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... LAYOUT "I AM"

Do dnešného článku som si pripravila inšpiráciu do challenge v podobe layoutu:


Keď bola challenge vyhlásená a videla som krásne projekty ostatných dievčat z design tímu, a hlavne nádherné maľované priania od Ilonky povedala som si, že skúsim aj ja trošku maľovania a vytvorím layout. Ale moje kríže mi dali na pár dní stopku a uložili ma na gauč. Tak som si po večeroch pri ležaní aspoň trochu vystrihovala a načala som aj novú kolekciu I Am od Simple Stories. Prešla som si papiere, pár z nich som si vybrala a povystrihovala som si z nich obrázky. Potom som si ich začala ukladať na papier do venčeka a bolo mi jasné, že z maľovania tento krát nebude nič.


Vystrihla som si kvety, motýle, nápis, a nakoniec aj fotku, ktorú som chcela použiť. Poukladala som ich do tvaru venčeka a pridala som nálepky.


Keď som s usporiadaním bola spokojná, všetko som nalepila na pevno. Na záver som pridala len pár bielych tekutých enameliek.



Bol to celkom rýchly layout, okrem vystrihovania mi jeho tvorba trvala asi hodinku. Ale s výsledkom som spokojná, a moje maľovacie plány opäť odkladám na neurčito...


Prajem krásny deň a teším sa na vaše príspevky do challenge :)

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné. Líbí se mi i to jak je zpracována fotka, působí to plasticky. Kdyby to byl soutěžní výtvor, měl by můj hlas :-)

    OdpovědětVymazat