středa 2. května 2018

INSPIRACE... BABY PŘÁNÍČKA

V poslední době se tak nějak potácím mezi různým tvořením a nic nedělám pořádně. Vytáhnu Project Life album a než se rozjedu, až je čas sáhnout zase na cestovní deníček... a pak zjistím, že čas kvapí a je potřeba udělat vzorky na kurz, takže se musím vrhnout na přáníčka. Místo kurzových přáníček s metalickými fóliemi jsem ale opět sáhla po mých oblíbených dětských razítkách a vyrobila pár nových kousků. Přáníček k narození miminka totiž nikdy není dost!


Držím opravdu minimalistický styl, vrstvení mi nejde, i když bych tak moc ráda!!! Naopak jsem se zamilovala do "prošívaných" šablon - kolečka, čtverečky, obdélníky... Klasický prošívaný okraj už myslím patří do povinné scrapové výbavy, křížkový steh je ještě o level výš :-)


Mým velkým pomocníkem je hvězdičková raznice, která už se bohužel nevyrábí. Stejnou službu vám ale prokáže třeba i hvězdičková vyřezávací šablonka od Marianne. A mou úplně nejoblíbenější formou zdobení jsou flitry. Obzvlášť ty průhledné třpytivé, ty už mi na žádném přání nesmí chybět. Najdete je nově i u nás na e-shopu. Navíc se mi podařilo pro vás ulovit ty nejúžasnější flitrové mixy na světě!!! Mají úžasné barevné kombinace, v balení je hned několik velikostí a tvarů a prostě vás dostanou! Tak schválně, najdete alespoň jednu barvu, kterou nebudete nutně potřebovat? :-) Vybírat můžete tady.


Vystřihování je super relax. S mini nůžkami od Tima to jde skoro samo. Na závěr vždycky ještě okraje přejedu černou fixou, aby nebylo vidět jádro papíru a aby kolem celého tvaru byla pravidelná černá linka. Obrázek to hezky zvýrazní.


Nedávno jsem zjistila, že má sbírka malých 6"x6" scrapbookových papírů se za ty roky rozrostla do takových obřích rozměrů, že jsem si dala závazek je konečně začít používat. Ty hezké si totiž šetřím, protože už se samozřejmě nedělají, a tak je přece NEMŮŽU POUŽÍT!!! No a s těmi ostatními se mi pracovat nechce, když mám přece ty hezké :-) Taky to tak máte? Chápete - co kdyby se jindy a jinam hodily líp!!!


Všechny obrázky jsou vybarvené akvarelovými fixami Zig Clean Color Real Brush, nebo jejich kombinací s klasickými akvarelovými barvami. Ne vždy je totiž jednoduché najít k určitému papíru barevně ladící fixu a pak přichází na řadu míchání barev... K vybarvování používám tyto štětce a jsem s nimi velice spokojená. Těmi úzkými vybarvíte i ty nejmenší detaily.


Flitry i hvězdičky (a samozřejmě ostatní drobné dekorace) lepím osvědčeným lepidlem Multi Medium Matte, které je po zaschnutí matné a jakékoli nedostatky nejsou vůbec vidět. Jedinou nevýhodou je, že má malinko širší špičku než třeba Glossy Accents a je proto lepší nahradit ji kovovým hrotem.


A co vy? Jaká přáníčka tvoříte nejraději? Jaké je vaše TOP zdobení, bez kterého vaše přání nikdy není kompletní?

8 komentářů:

  1. Jednoduché, nádherné a dokonalé, prostě nemám slov... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí. Děkuji za pochvalu :-)

      Vymazat
  2. Aaaaach!!! ... lepší komentář nevymyslím! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Didi, to je dokonalost sama! Úžasně zpracované, do posledního detailu. Hvězdičky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mileno, moc děkuji! Hvězdičky a flitry zachrání vždycky všechno :-)

      Vymazat
  4. Mám moc ráda tento styl. Nečančat... Krásný moc moc moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jitko, těší mě, že se Vám moje přáníčka líbí :-)

      Vymazat