pondělí 4. února 2019

INSPIRACE... VÁNOČNÍ DÍLNY

Bílá peřina přikryla i velkoměsta, tak tu mám dnes jednu náladovku... A rychlovku :) Z předloňského roku, kdy byla Šárka ještě školkou povinná. Dílničky pro rodiče a jejich děti milujeme, tvoření máme prostě v krvi. A pokud nám to někdo ještě přichystá tak luxusně jako paní učitelky, nesmíme chybět. A mě pak už jen stačí vytvořit stránku o tvoření :) Inspiraci jsem našla jako obvykle na Pinterestu, nicméně sem asi blbě viděla a ten nejzajímavější detail jsem vlastně vytvořila sama. Viděla jsem něco, co tam doopravdy vůbec není...


Bílou čtvrtku jsem podélně rozřízla vlnovkou, jakože závěj.  A právě to rozříznutí na originále vůbec není.  To vidím, ale až teď :).  Do závěje se mi ale krásně zastrkávaly stromečky, domečky a dárky od Pinkfresh Studio - kolekce Oh Joy a December Days


Dárečky a stromky jsou povystřihované z 12" papírů, domečky ze 6" papírů Oh Joy. Puffy ozdoby December Days daly stránce plasticitu a je taková prima "ošahávací" :) Všechny zimní kolekce od Pinkfresh Studio se dají mezi sebou pěkně kombinovat. Tedy ty dvě před letošní určitě. Letošní Holiday Vibes je o fous jinde, ale zase je k mání větší sortiment ozdob.


Aby závěj nebyla zas až tak neviditelná, zvýraznila jsem ji větší hustotou černých "frkanců" jak jim říká Danielka. Jsou to ale ve skutečnosti naprosto řízeně umístěné černé tečky fixou.


Cákance vodovými barvami a tuší mi vážně připomínají zimní oblohu a spolu s puffy hvězdičkami to byl detail, která jsem převzala do puntíku.  Fotku jsem prohnala přes Pic Monkey filtr tak, aby byla víc do modra a ne do oranžova, jako většina mých fotek ze školkového interiéru. Nevím, jestli to dělá ten prehistorický sektorový nábytek nebo mají nějaké předpisy na teplotu osvětlení... a nebo prostě neumím fotit. Asi cé je správně.


Postup tvorby mám velmi zdlouhavý a fakt, že texty nepíšu ručně, ale tisknu na tiskárně to ještě komplikuje. Stránku mám většinou nejdříve poskládanou na nečisto, abych věděla kam text natisknout. Pak tisknu a teprve potom mohu vlastně začít cokoliv opravdu dělat. Řezání, cákání, lepení. Nadpis jde až jako úplně poslední. Opět a už poněkolikáté je z thickers abecedy od Dear Lizzy a tentokrát doplněný o černou psací puffy abecedu od Pink Fresh Studio.

Tentokrát žádné náročné techniky, stránka byla za jeden víkend hotová :)

Těším se na příště!


18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky moc :) určitě nejsem první, kdo to kdy použil, ale výjimečně jsem k tomu dospěla bez nápovědy :)

      Vymazat
  2. poslední hláška úžasná "žádné náročné techniky, stránka byla za jeden víkend hotová :)" .... jinak stránka krásná :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mooc krasna zimni stranka, Anicko! Na tyhle domecky, stromecky uz se chystam tak dlouho, ale jeste na ne nedoslo :) tobe se to podarilo dobree

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani! To bych si netypla že je máš nepoužité... vnímám Tě jako objevitelku Pink Fresh a zrovna Oh Joy snad byla u nás první k mání, ne?:)

      Vymazat
    2. Jee, objevitelka, to jsi me pobavila. Ty objevila uz davno Leuska, psala o tom na blogu a my vsichni slintali, co to jako je za krasy. A pak byla prvni kolekce v nejakem jarnim kitu, ty ptacky si dodnes pamatuji. Ale oh joy je skvela!!

      Vymazat
    3. Máš pravdu...nějak sem si to v hlavě pomotala..Omlouvám se Leuš :)

      Vymazat
  4. Anička super straaanka. Ja tie zimné kolekcie Pinkfresh studio milujem. A ty si sa s Nimi kraaasne vyhrala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi díky moc. Tvou lásku chápu, PinkFresh mají zimní kolekce tak hezky jiné než ostatní...

      Vymazat
  5. Stránka je nádherná, Ani, krásně zimní, Pinkfreshová a přece tvoje! K tomu procesu tvorby - máme to stejně ... Ale to už mě nepřekvapuje. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, baví mě asi nejvíce ta cesta, až pak cíl:)) Mockrát diky, Jani!

      Vymazat
  6. Aničko, opravdu moc krásné! Ty stromečky a domečky jsou úžasné :-) a nápad se závějí... takový detail a tolik parády!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom je to taková blbost...:)) Děkuji pěkně za milou pochvalu!

      Vymazat
  7. Moc pěkné, tyto papíry mám stále schovány a čekají na příležitost. Tak díky Aničce asi příjdou na řadu s nějakou zimní fotkou. Sněhu máme dostatek tak hurá na závěje😀😉

    OdpovědětVymazat
  8. Irčo letošní zimu máš výjimečnou příležitost. Akorát Ty budeš muset mít ty závěje mnohem větší:)))A díky!

    OdpovědětVymazat