pondělí 18. února 2019

PROJECT LIFE S IVKOU... TRIP TO WIEN

Po dlhšej dobe som tu opäť s PL príspevkom. Možno ste si už stihli za posledné obdobie všimnúť, že moje PL stránky sú väčšinou hlavne z rôznych akcií a výletov. A nebude tomu inak ani dnes, opäť si trošku zavýletujeme. A kam to bude? Pôjdeme sa pozrieť k našim susedom do Rakúska,  priamo do hlavného mesta, do Viedne.


Ako prvé vám ukážem veľku 12" stránku. Bez tých to u mňa proste nejde :-) Bavia ma stále. Od spracovania klasických PL stránok z bežných dní, týždňov, mesiacov som už upustila. Je to pre mňa oveľa viac oslobodzujúce, nemusím sa stresovať tým, že nemám čo lepiť (keďže sa nič zaujímavé nedialo) a že to nestíham a mám sklz. Robíme to predovšetkým preto, že nás to baví a každý si časom nájde ten svoj štýl a to, čo mu najviac vyhovuje


Dosť bolo rečí okolo, ideme na tú stránku. Ako podklad som zvolila vzorovanú štvrťku. Automaticky som najprv siahla po bielej, ale povedala som si, že musím spracovávať viac tých farebných a vzorovaných a myslím, že tu sa celkom hodila. Na stránku sa vždy snažím umiestniť viac ako jednu fotku (má to byť predsa hlavne o tých fotkách nie?).


Stačilo pridať pár kúskov vzorovaných papierov, nápis, sem tam nejaká samolepka, výsek a stránka bola hotová. Nič extra zložitého, čo by potrebovalo nejaké podrobné opisovanie postupu.


Druhú stránku by ste možno čakali klasickú - kapsovú, ale ja som opäť zvolila variantu PL na veľkej stránke. Tento štýl uvidíte u mňa teraz asi častejšie tak snáď vám to nebude vadiť :-) Príde mi, že môžem tak použiť viac fotiek, a je to pre mňa také viac variabilné.


Na nadpisy jednotlivých miest, ktoré sme si v rámci toho jedného dňa pozreli, som použila tieto silikónové razítka od Hero Arts. Už dlhšie som ich nepoužila a nastal čas ich opäť oprášiť a použiť. Aj vy sa radi vraciate k starším zásobám, alebo ich nechávate nepovšimnuté?


Zvyšok ozdôb, ktoré som použila sú buď samolepky, alebo vystrihnuté motívy z papierov z kolekcie Here and There od Crate Paper.


A tu sú obidve stránky pekne spolu jedna vedľa druhej.
Čo poviete? Skúšali ste už aj vy tento štýl PL?
Vopred ďakujem za vaše názory a komentáre.

Budem sa tešiť zase na budúce pri ďalšom výlete ;-)

9 komentářů:

  1. To se Ti to Ivko móóóc povedlo. Moc pěkné a je tam vše z krásného výletu. Já to takto také řeším. Jezdíme na výlet a šup je z toho PL stránka či LO a také soutěže jsou super a je na dané téma také stránka👍😉

    OdpovědětVymazat
  2. Irenko diiiki moc �� presne tak PLko je na taketo mensie vylety ideálne. A sútaže sú tiež super hlavne keď nie sú nápady co tvoriť ��

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne stranky, Ivi!! Tyhle multifotkove layouty mam moc rada a letos v tom asi pojedu vic. 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Jani no ja som sa hlavne inšpirovala u Teba 😉 a zapáčilo sa mi to. Takže asi budem využívať tiež častejšie 😘

      Vymazat
    2. Se inspirujeme navzajem, super! Alca taky dela bozi tyhle layouty. Tak hlavne, aby to bylo efektivni. Ja uz potrebuju ten skluz nejak stahnout :)

      Vymazat
  4. Krasne stranky, Ivi!! Tyhle multifotkove layouty mam moc rada a letos v tom asi pojedu vic. 😘

    OdpovědětVymazat
  5. Veĺmi podarené, Ivka! Krásne si to nakombinovala, mne táto kolekcia stále leží ľadom a čaká .. tak možno si ma inšpirovala k nejakej akcii ... :) Máš krásne ručné písmo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janulka dakujeeem 😘 tak to sa obzvlášť teším na tvoje spracovanie tejto kolekcie. A to ručné písmo by mohlo byť teda lepšie ja to vždy len tak naškrabem 😉

      Vymazat
  6. Krásné stránky! Ten PL layout bez kapes musím taky někdy zkusit ;)

    OdpovědětVymazat