čtvrtek 18. července 2019

INŠPIRÁCIA... SVADOBNÉ KRAFT INŠPIRÁCIE II

Článok s témou svadby v spojení s kraft papierom som už raz písala, asi pred rokom (nájdete ho tu). Na moju veľkú radosť tento trend je medzi mojimi zákazníčkami stále veľmi populárny a za posledné mesiace som mala možnosť opäť vytvoriť niekoľko kúskov v tomto štýle:


Najobľúbenejším kúskom je jednoduchá svadobná kniha z kraft papiera a jutovej stuhy s čipkou:


Kraft papier kombinujem s bielym papierom, na ktorý je cez embossovaciu kapsu vytlačený vzor kvetu. Biely papier spojím s hnedým pomocou obojstrannej pásky a spoj prekryjem jutovou stuhou. Na hnedú stranu dávam lepenkový výrez - nápis a do stredu stuhy malé lepenkové srdiečko. Celá kniha je dierovaná a spojená knihárskymi krúžkami, na vrchnom je ešte uviazaná biela stuha. Na želanie som ju už spravila aj s papierom krémovej farby:


Ďalšou obľúbenou vecou sú poďakovania rodičom. Sú veľké 18,5 x 11 cm, otváracie, vo vnútri je natlačený text. Medzi poslednými som na želanie vytvorila tieto:


Dvojvrstvové, ozdobené čipkou, lepenkovými výrezmi, papierovými kvetmi, ľanovou šnúrkou a pečiatkovým nápisom.

Z kraft papiera robím veľmi často aj svadobné pohľadnice. Snažím sa ich zdobiť jednoducho, kombinujem ich hlavne s bielou farbou (či už vo forme embossovaných vzorov alebo bielej čipky) a lepenkovými výrezmi:










Pri poslednej pohľadnici som trochu experimentovala s kvietkami a špagátom. Podarila sa mi uviazať malá kytička s čipkou a listami z juty. Dlhšie som nevedela čo s ňou, a napokon som ju takto prilepila na pohľadnicu a pridala som už len nápis. Je síce viac vystúpená a nezmestí sa do obálky, ale na darovanie "z rúčky do rúčky" je krásna. Prezrela som ešte svoju zásobu kvietkov a našla som už takmer zabudnuté slnečnice, a tak som jednu kytičku uviazala aj z nich. Použila som ju na darčekovú obálku:


Tak a to by bolo zatiaľ všetko, čo som nové z kraft papiera na svadby vytvorila. Teraz som sa dostala ku krásnym krajkám, z ktorých idem vymýšľať nové svadobné knihy, tak sa mi hádam po nejakom čase podarí ešte jeden takýto článok.

Prajem krásny deň.


3 komentáře:

  1. Miluji kraft a v kombinaci s krajkou nemá chybu. Vytvořila jsem si v tomto stylu oznámení k proběhnuté svatbě (v tomto případě mě inspirovala minulá challenge na téma krajka).

    OdpovědětVymazat
  2. Danielko, moc děkuji za inspiraci! Potřebuju vytvořit přesně tento typ svatebního přání a protože já zrovna moc praníčková nejsem, tak se mi taková galerie kraft projektů moc hodí 😍😍😍 Jedno krásnější než druhé!

    OdpovědětVymazat
  3. Dani to je krásné! Jsi prostě kraftová a krajková královna :).

    OdpovědětVymazat