pondělí 8. července 2019

INŠPIRÁCIA...CUTE & CO.

Sada Cute & Co. od Piatek 13 je pre mňa jednou z najroztomilejších sád na tvorbu pre deti, akú som videla. Keď ju Didi pridala do obchodu, hneď som si ju objednala. Ale nakoľko sa rozbehla svadobná sezóna, dostala som sa k nej oveľa neskôr, ako som chcela. Pred pár dňami som si konečne našla čas a vyrobila som z nej exploding box a prianie.


Podklad som spravila z papiera Cute & Co. 06, ozdoby som (pre mňa už tradične) povystrihovala z papiera Cute & Co. 07


Tri strany krabičky som ozdobila vystrihnutými ozdobami, ku ktorým som pridala pár lepenkových výrezov.



Na štvrtú stranu som spravila malú obálku, do ktorej sa na kúsok bieleho papiera napíše venovanie.


Peniaze sa vložia do stuhy na spodu krabičky.


Krabičku som ešte dozdobila malými svetlofialovými štrasovými kamienkami. Tými som v strede ozdobila aj veľkú mašľu, ktorý som nalepila na vrchnák krabičky.


Krabičku som z vonkajšej strany oblepila rozrezaným papierom s motívom zvieratiek.



Z papiera a vystrihnutých ozdôb, ktoré mi ostali, som ku krabičke spravila ešte prianie k narodeninám.




A keďže som už rozstrihala všetky sady Piatek 13, ktoré som mala, na čas si so strihaním dávam pauzu :)

Prajem krásny deň!


2 komentáře: