pondělí 22. července 2019

INSPIRACE... POŘEŠÍN

Tato stránka měla být součástí povídání o naší "babské" dovolené u Kaplice, článek se měl jmenovat Sokolčí a Pořešín.  Zároveň je to jedna z mnoha stránek, které bych zařadila do série "Když dva dělají totéž, není to totéž". Představa, že "scrapnu" stránku dovolené, lehce "liftnu" úžasný nápad od Steffi Ried a stihnu to k článku přidat, ale úplně neklapla.  Jak mi předloha přišla jednoduchá a aplikovatelná téměř na cokoliv, o to víc jsem s ní zápasila. Stránka o Pořešíně má tedy článek vlastní :).


O výrobě vlastních puffy nápisů jsem již psala minule a ve stejném stylu je i nápis Pořešín. Zřícenina hradu Pořešín je krásně opečovávána a její strategická poloha na skalnatém ostrohu nad řekou Malší je ne nepodobná obrázku mořského útesu:). Tak jsem ho využila.


Sehnaly jsem skvělou chalupu od Asociace Turistických Oddílů Mládeže. Nemáme s nimi sice nic společného, ale jejich filozofie záchrany podobných objektů je mi velmi sympatická a chalupa v Pořešíně nám přesně zapadá do představy o "babské" letní dovolené s dětmi.  Žádný luxus, ale nádherná příroda. Další výhody, které jsem vnímala by vydaly na dlouhý odstavec. A pak to posezení na zápraží se sklenkou vína, když děti usnuly!:) Už se těším na letošní - jedeme na Churáňov.


Kompozice tří šňůrek protažených průchodkami se mi hrozně líbila, jen jsem úplně netrefila ty pozice průchodek a trochu mi to tancuje. Byla jsem netrpělivá a málo měřila. Zamaskovat jsem se to pokusila rozházeným zavěšením obrázků a ozdob a trochu to pomohlo. 


Ozdoby a papíry jsou téměř výhradně z kolekce Sunny Days od Mggie Holmes, stejně tak i velká písmena. Ta malinká v kolečku jsou z aršíku od Doodlebug a mě hrozně moc baví ty možnosti, které tam v písmenkách jsou:).


A ještě znovu blik na nápis. Tedy spíš na malinkatý mašličko-střapeček. Vlastní výroba z bavlnky a efekt k nezaplacení:). Určitě zkuste, to opravdu není těžké.


Krásné léto a těším se na příště!



6 komentářů:

  1. Báječná stránka, Ani! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. A hrozně moc děkuju za tipy na úpravu fotek. Vydržela jsem celé video a fakt užitečné rady. Mám to sice pořád trochu šedivé, ale to mi tolik nevadí. Hlavně vím jak na ty tmavé rohy a fleky.....a to je velký přínos!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rada, ze to sdileni prislo k uzitku, ja taky byla desne vdecna, kdyz to Lindsey postla 😘

      Vymazat
  3. Anička máš to kraaasne. Na tento nápad od Steffi som už aj pozerala. Tak možno skúsim aj ja. Uvidím co z toho vznikne :-) je super ze sa tam dá použiť viac foto 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní stránka, Aničko! Díky za tip se střapečkem, určitě vyzkouším 😊

    OdpovědětVymazat