pondělí 24. února 2020

INŠPIRÁCA...SVADOBNÉ PRIANIA A OBÁLKY

Pri mojom poslednom nákupe u Didi mi v košíku pristála šablóna do Big Shotu, po ktorej som už dlhšiu dobu pokukovala - venček zo srdiečok. Strašne som sa na ňu tešila, a keď mi prišla, hneď som ju musela vyskúšať. A samozrejme, prvá voľba padla na môj obľúbený kraft papier :).


Skúsila som si venček vyrezať, a keď som ho podložila bielym papierom, výsledok sa mi veľmi páčil. Z jedného hárku kraft papiera som si spravila darčekovú obálku, rozmery som prispôsobila tak, aby som na jej prednú stranu mohla použiť vyrezaný venček. Rozhodla som sa ho umiestniť na bok obálky. Celú obálku som previazala špagátom, na ktorý som priviazala ešte vyrezané srdiečko s venovaním - pečiatkou, a pridala som už len pár tekutých bielych enamelových bodiek.


Obálka sa uzatvára kúskom obojstrannej lepiacej pásky, takže celá ozdoba zo špagátu so srdiečkom sa dá cez bok pekne stiahnuť dole, nie je treba ju rozväzovať. Takýchto obálok som spravila niekoľko. Druhá bola obálka z prírodného papiera tiež s ozdobami z kraft papiera.


A potom dve elegantnejšie, z bieleho perleťového papiera. Venček zo srdiečok som podlepila jednofarebným papierom, fialovým a mentolovým, namiesto špagátu som na previazanie dala stuhy. Venček som ešte jemne dozdobila striebornými kamienkami.





Z kraft papiera som si spravila ešte dve priania. Pri prvom som použila rovnaký dizajn ako pri obálkach, pridala som len jutovú stuhu s čipkou.


Druhé som spravila jednoduchšie - venček som vyrezala do papiera a podlepila som ho červeným papierom, previazala špagátikom a prilepila na základ.


Po týchto venčekoch mi zostalo na doske dosť veľa malých srdiečok. A veru som ich nevyhodila. Vymyslela som si z nich ešte jedno jednoduché prianie na prírodnom papieri.


A napokon, ako ste si možno všimli, som po šablóne siahla aj pri robení inšpirácie pre aktuálnu challenge.


Ďalším prianím je svadobné prianie z papiera Love in Bloom 04 od Piatek 13.


Zatiaľ posledným výrobkom, pri ktorom som šablónu použila, je svadobný exploding box v natur štýle - šablóna sa presne hodí na jednotlivé stránky krabičky. Použila som kraft papier a keďže bielo-hnedá kombinácia je sama o sebe dosť výrazná, tak som krabičku dozdobila už len výrezmi z lepenky, nápismi a jutovou stužkou.




Rýchlo sa stala mojou obľúbenou a teším sa na ďalšie tvorenie s ňou. Ešte som neskúsila veľa možností, aj keď nápady už v hlave mám :)

Prajem krásny deň!


2 komentáře:

  1. Krásné. Nadčasové. Moje TOPka je exploding box.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem. Priznám sa, že ten exploding box je aj moja srdcovka :)

      Vymazat